سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

اراضی ملی استان مرکزی رفع تصرف و از دست متجاوزان خارج شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۰:۰۸
کد خبر: ۷۳۲۲۹۹
اراضی ملی استان مرکزی رفع تصرف و  از دست متجاوزان خارج شد
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: 306 هکتار از اراضی ملی این استان از ابتدای سال جاری تا کنون رفع تصرف و از دست متجاوزان خارج شد.

به گزارش برنا از اراک ، عبدالحسین محمدی افزود: این اراضی در قالب 56 فقره پرونده تخریب و تصرف در راستای اجرای احکام قضایی و حراست از اراضی ملی از دست متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.
وی ادامه داد: این تصرف ها به صورت شخم کردن، ایجاد شیار و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم زمین های دولتی انجام شده بود که با دستور قضایی از دست متصرفان خارج شد.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی بیان کرد: در این مدت برای 426 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان 41 فقره پرونده تخریب و تصرف در راستای اجرای ماده 55 قانون حفاظت، حراست و صیانت از اراضی ملی تشکیل شده است.
محمدی گفت: بر اساس قانون و تبصره یک ماده 55، رفع تجاوز از اراضی ملی به عهده سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بوده و یگان حفاظت منابع طبیعی با متخلفان برخورد و زمین های ملی و دولتی را از دست متجاوزان خارج می کنند.
وی ادامه داد: مردم برای حراست از عرصه های منابع طبیعی هرگونه تخریب، تجاوز، شخم، تخریب، آتش سوزی و حضور گله های دام غیرمجاز را از طریق تلفن 1504 در سطح استان مرکزی به بازرسان این اداره کل اطلاع رسانی کنند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز