رئیس سازمان تأمین اجتماعی :

افزایش ۲۲هزارمتر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی در لرستان / نقش دولت تدبیر و امید در افزایش فضای درمانی

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۹:۳۳
کد خبر: ۷۳۲۵۰۴
افزایش ۲۲هزارمتر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی در لرستان / نقش دولت تدبیر و امید در افزایش فضای درمانی
سید تقی نوربخش گفت: حدود 780 هزار بیمه شده در لرستان وجود دارد که 44درصد جمعیت این استان را تحت پوشش قرار می دهد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ نوربخش ظهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران لرستان اظهار کرد: باتوجه شرایط اقتصادی  کشور ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرارداریم  ودر این رابطه تامین اجتماعی به خاطر نقشی که دارد در خاک ریز اول دفاع  قراردارد .

او با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی 16 ریسک را تحت پوشش دارد ،افزود:  تلاش ما هم این است تابرای عدم انتقال این ریسک ها به مردم برنامه ریزی کنیم.

نوربخش تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی ماهانه 6500 میلیارد تومان پرداختی بیمه  وماهانه 4700 میلیارد تومان مستمری و  ماهانه 3 میلیارد تومان بیمه بیکاری و همچنین ماهانه 1500 میلیارد بیمه درمان در کشور پرداخت می کند.

او ضمن اشاره به توسعه خدمات تامین اجتماعی لرستان از دوبرابربودن هزینه های تامین اجتماعی نسبت به درآمدها در لرستان خبردادوخاطر نشان کرد: حدود 780 هزار بیمه شده در لرستان وجود دارد که  44 درصد جمعیت این استان را تحت پوشش قرار می دهد .

نوربخش با تاکید برنقش دولت تدبیر وامید در افزایش فضای درمانی تامین اجتماعی  در لرستان ،گفت: این فضا قبل از دولت تدبیر وامید 60 هزار متر مربع بوده که در این دولت 22هزار مترمربع به آن اضافه شده است .

او بابیان اینکه سالانه 1500 میلیارد تومان در لرستان هزینه می شود، تاکید کرد: مرکز درمانی در شهرستان های ازنا و دورود را ایجادکردیم  و درصدد توسعه بیمارستان بروجرد هم هستیم .

رییس سازمان تامین اجتماعی همچنین  از آغاز  عملیات اجرایی فاز 4 سیمان دورود در آینده نزدیک خبرداد.

 

 

 

 

نظر شما