استاندار اردبیل:

در وام اشتغال نگاه ویژه به کشاورزی و گردشگری می باشد

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۵:۰۰
کد خبر: ۷۳۲۶۷۵
در وام  اشتغال نگاه ویژه به کشاورزی و گردشگری می باشد
استاندار اردبیل گفت:با حضور نمایندگان بانک های عامل و دستگاه های اجرایی متولی وام های روستایی و اشتغال پایدار پرونده ها با حضور متقاضیان بررسی و موانع موجود در پنجره واحد استانداری بررسی می شود.

به گزارش برنا،بهنام جو در پنجمین جلسه پنجره واحد بررسی فرآیند پذیرش و پرداخت تسهیلات بانکی و اشتغال پایدار روستایی و عشایری اظهار داشت: بیشتر متقاضیان مشکل وثیقه در گرفتن وام های کم بهره دارند و برخی نیز پرونده های خود را تکمیل کرده و ر اختیار بانک های عامل قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه در طرح های روستایی برخی رسته ها دارای هستند افزود: با تغییر عناوین رسته های اشتغالزایی قطعا به تعداد متقاضیان افزوده می شود.

بهنام جو اظهار کرد: نگاه ما به متقاضیان تسهیلات روستایی کاملا مثبت است و در صورت امکان و رعایت همه جوانب در کمترین زمان ممکن کار ارباب رجوع را به راه اندازیم.

استاندار اردبیل افزود:در بحث کشاورزی و گردشگری باید به تمام نقاط استان توجه داشته باشیم و با ایجاد زیرساخت های لازم مراکز خدماتی و هتل ها را به سایر منطقه گسترش دهیم.

وی از بانک های عامل خواست وثیقه های متقاضیان در مرحله اول بررسی شود تا بعد از طی مراحلی با مشکل مواجه نشوند.

در این جلسه تعدادی از پرونده ها با حضور عوامل درگیر در وام های اشتغال زایی پایدار روستاها مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از این پرونده ها رفع موانع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز