درخشش تیم المپیاد مهارت لرستان در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۳۲۸۴۴
درخشش تیم المپیاد مهارت لرستان در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت
تیم المپیاد مهارت لرستان موفق به کسب 2مدال طلا، یک نقره، یک برنز و پنج دیپلم افتخارهجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ تیم المپیاد مهارت اعزامی استان به هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشور، موفق به کسب 2مدال طلا، یک نقره، یک برنز و پنج دیپلم افتخار شدند.

در این مسابقات که  به میزبانی استان البرز برگزار شد و تیم المپیاد مهارت اعزامی لرستان توانست در بین 544 رقابت کننده از 31 استان کشور، رتبه هفتم کشوری را برحسب مجموع امتیاز مدال کسب نماید.

احسان غیاثی در رشته صافکاری خودرو و محمد جدیدیان در رشته فناوری طراحی گرافیک 2 مدال طلای کشوری و شهاب سرلک در رشته جوشکاری مدال نقره این دوره از مسابقات را بدست آوردند و احسان پایمرد صاحب مدال برنز رشته تاسیسات الکتریکی شد.

همچنین آقایان علی اسدی در رشته کاشیکاری دیوار و کف، عرفان بازگیر در رشته فناوری اتومبیل، عرفان خادمی در رشته آجرچینی، حسین گودرزی در رشته طراحی و توسعه وب و خانم هانیه جدیدی در رشته خیاطی ( فناوری مد) دیپلم افتخار مسابقات را بدست آوردند.  

گفتنی است تیم المپیاد مهارت استان در هفدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت رتبه 16 کشوری را کسب کرده بود که در دوره هجدهم با شرکت 13 نفر در 12 رشته موفق به کسب 4 مدال و 5 مدالیون شده و با 9 پله صعود نسبت به دوره گذشته، در رتبه هفتم کشوری قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز