مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی:

زندگی مؤمنانه فرزندان مستلزم کسب تجربیات حقیقی از زندگی است

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۹:۵۶
کد خبر: ۷۳۲۸۹۳
زندگی مؤمنانه فرزندان مستلزم کسب تجربیات حقیقی از زندگی است
مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: توانمندسازی فرزندان در راستای داشتن زندگی مؤمنانه در دنیای معاصر، نیازمند کسب تجربیات حقیقی و معناداراز زندگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین باغگلی در آئین اختتامیه این دوره از جشنواره اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین نیازهای فرزندان در دنیای کنونی و جریان‌های ترکیبی، دیده شدن است.

وی ادامه داد: بر همین اساس بنیاد فرهنگی رضوی با برگزاری مستمر و مداوم جشنواره‌ «خورشید ولایت» تلاش دارد تا زمینه هرچه بیشتر دیده شدن و ظهور توانمندی‌های کودکان و نوجوانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری را فراهم کند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: در یازدهمین دوره برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی هنری «خورشید ولایت» تعداد 41هزار اثر از شهرهای مختلف داخلی و همچنین یازده کشور خارجی که همگی مزین به موضوعات رضوی و نشان ار دلدادگی به حضرت رضا(ع) را دارند به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی موضوعات جشنواره را امام رضا(ع)، معرفت، زیارت، نماز، ولایت فقیه، مدافعین حرم معرفی کرد و افزود: از مجموع آثار 169 اثر به عنوان منتخب برگزیده شده و از نفرات اول برای حضور در آئین اختتامیه شهر مشهد دعوت به عمل آمد.

باغگلی با اشاره به این مطلب که از سایر برگزیدگان در هفت شهر کشور تقدیر به عمل می‌آید، گفت: پیام اصلی این برنامه میزبانی و خادمی دانش آموزان مشهدی از سایر دانش آموزان سراسر کشور است تا گامی باشد در راستای تربیت همه دانش آموزا به عنوان سفیران رضوی و اهدای سلام و هدایای امام رضا(ع) به کسانی که امکان زیارت بارگاه منور رضوی محرومند.

وی شعار اصلی بنیاد فرهنگی رضوی را توانمدسازی فرزندان برای داشتن زندگی مؤمنانه در دنیای معاصر عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف کودکان، نوجوانان و جوانان دانش‌آموز نیازمند کسب تجارب حقیقی زندگی مؤمنانه و تقویت هرچه بیشتر باورهای دینی و مذهبی هستند.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری «خورشید ولایت» با حضور جمعی از مسئولان آستان قدس رضوی و وزارت آموزش و پرورش استان برگزار شد و با تقدیر از نفرات برگزیده اول تا سوم هر حوزه از سراسر کشور، پس از 8 ماه فعالیت به کار خود پایان داد.

 

نظر شما