استاندار اردبیل:

بانک ها و ادارات در پیشبرد اقتصاد مقاومتی باید بیشتر همکاری کنند

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۴:۰۲
کد خبر: ۷۳۳۴۱۸
بانک ها و ادارات در پیشبرد اقتصاد مقاومتی باید بیشتر همکاری کنند
استاندار اردبیل بر همکاری دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی تاکید کرده و آن را ضامن پیشبرد امور ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، اکبر بهنامجو، عصر سه شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل  گفت : عملکرد بیشتر بانک های عامل در ارتباط با همکاری برای پیشبرد طرح ها و برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل پارسال مطلوب بوده است.

وی بیان کرد: بسیاری از سرمایه گذاران در طی مراحل دریافت تسهیلات از بانک ها برای آغاز طرح های اقتصاد مقاومتی با مشکلاتی مواجه می شوند و همکاری ارگان های ذیربط با این افراد و تشکیل نشست های مشترک با بانک ها به رفع این مشکل کمک خواهد کرد.

بهنامجو تاکید کرد: اهداف طرح های مربوط به اقتصاد مقاومتی ارگان ها و ادارات استان باید مشخص و بطور کارشناسی تعیین شود که آیا عملکرد آن ارگان بالاتر از اهداف در نظر گرفته شده بوده و یا پایین تر از آن می باشد.

او دقت در تهیه و ارائه آمارها به شکل واقعی و درست را یادآوری و اظهار داشت: هر قدر آمار و ارقام به واقعیت نزدیک تر باشد به همان اندازه میزان موفقیت و کارایی را افزایش می دهد.

وی همچنین گفت: آمار واقعی کارگاهها و واحدهای فعال و نیمه فعال در شهرک های صنعتی در حال استخراج است تا بتوانیم با رفع مشکلات واحدهای نیمه فعال چهره شهرک های صنعتی استان را هر چه بیشتر شاداب تر و فعال تر کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: مردم باید از هر کار و حرکت خوب که در ارتباط با رفع بیکاری و رکود اقتصادی انجام می شود بطور ملموس آگاهی یابند و ببینند که وضعیت روز به روز بهتر می شود.

در این نشست تعدادی از مسئولان ارگان های ذیربط مسائل و پیشنهادهای خود را در ارتباط با برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.

 

نظر شما