تیرانداز باغ پرندگان دستگیر شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۱:۳۳
کد خبر: ۷۳۳۴۷۰
تیرانداز باغ پرندگان دستگیر شد
عامل تیراندازی باغ پرندگان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: چند وقت پیش فردی با تیرانداز در باغ پرندگان و پخش فیلم آن در فضای مجازی باعث ناامنی شد.

او ادامه داد: به دنبال این واقعه سریعاً اکیپی از ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی با بررسی سرنخ‌های باقی مانده در صحنه جرم پوشش اطلاعاتی خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس بالاخره فرد تیرانداز شناسایی و تحت‌نظر قرار دادن محل‌های احتمالی رفت و آمد وی موفق به شناسایی مخفیگاهش در یکی از محلات شهر کرمانشاه شدند.

امان‌اللهی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی شب گذشته طی یک عملیات هماهنگ و ضربتی این شرور دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل شد.

او افزود: متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم خود علت تیراندازی را اختلافات مالی عنوان داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به سابقه‌دار بودن متهم در شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان اشاره کرد و گفت: پس از تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

امان‌اللهی افزود: پلیس با اقتدار و صلابت ضمن کنترل و تحت‌نظر قرار دادن افراد شرور و مخل نظم و امنیت جامعه با هر گونه ناامنی به شدت برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز