گل محمدی مطرح کرد:

شرایط سخت پدیده در مقابل پرسپولیس

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۴:۲۶
کد خبر: ۷۳۳۵۱۰
شرایط سخت پدیده در مقابل پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: 7 بازیکن خود را در دیدار برابر تیم پرسپولیس در اختیار نداریم و شرایط سختی را در نخستین بازی خود در لیگ هجدهم خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یحیی گل محمدی، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس افزود: سه بازیکن پدیده در اردوی تیم ملی امید هستند، 2 بازیکن مصدوم و 2 بازیکن دیگر را هم به خاطر مشکلاتی که مدارک دارند، در بازی مقابل پرسپولیس در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: تنها تیم بدون تغییر در این فصل پرسپولیس بود و تمام بازیکنانی که فردا مقابل ما به میدان می‌آیند، سال قبل هم کنار هم تمرین کرده‌اند. پرسپولیس این فصل هم مدعی قهرمانی است. مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازی داریم و عدم تغییر تا حدی در شروع کار امتیاز مثبت برای این تیم تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما جوان و آینده دار هستند و با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند، افزود: برخی بازیکنان ما در لیگ برتر کم ‌تجربه هستند، امیدواریم تمرکزشان را حفظ کرده و بتوانند وظایفشان را به خوبی انجام داده و بازی خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به آغاز لیگ در چهارم مرداد اظهار داشت: در همین بازه زمانی 2 بازی تدارکاتی برای تیم ملی امید در نظر گرفته‌ اند و تیم‌هایی مانند پدیده که سه بازیکن امید دارند، کارشان سخت‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: ما سه بازیکن خود را به تیم ملی امید دادیم و برخی باشگاه‌ها حتی یک بازیکن هم به تیم امید ندادند و همکاری نکردند. تناقض‌ و برخورد دوگانه کار را سخت می‌کند. همه‌ نوع همکاری با رده‌های مختلف داشته ایم و خواهیم‌ داشت اما کاش طوری برنامه‌ریزی کنند که تیم‌ها لطمه نخورند.

وی گفت: انتظار داریم مسئولان استان و شهر مشهد توجه بیشتری به تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز