مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

۱۱ نماینده قطعی و ۳ نماینده احتمالی اردبیل در جاکارتا

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۲:۳۵
کد خبر: ۷۳۳۷۵۳
۱۱ نماینده قطعی و ۳ نماینده احتمالی اردبیل در جاکارتا
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل کاروان ورزش ایران در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا می تواند 14 ورزشکار و مربی اردبیلی داشته باشد.

به گزارش برنا، بهرام آقاخانی در خصوص آخرین وضعیت نمایندگان اردبیل در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا گفت: تا به این لحظه حضور 11 ورزشکار و مربی در جاکارتا قطعی شده و 3 نفر دیگر را هم در اردوها داریم که هنوز خبر رسمی در مورد اعزام آنها به جاکارتا از سوی فدراسیون های مربوطه اعلام نشده است.

آقاخانی گفت: در بازیهای آسیایی سعید علی حسینی(وزنه برداری) امیررضا کنعانی(شمشیربازی) رضا دباغ اویسی و سالار شیخ لووند(کانوپولو) حتما حضور خواهند داشت ضمن این که حسن پیررسول زاده(جودو) هم در اردوی تیم ملی حضور دارد و هنوز فدراسیون اسامی نفرات اعزامی را اعلام نکرده است. علی اشکانی سرمربی و احد پازاج مدیرفنی تیم های ملی کشتی فرنگی هم دیگر نمایندگان اردبیل در بازیهای آسیایی جاکارتا هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در پاراآسیایی 2018 جاکارتا هم حسن جعفری و مصطفی شهبازی(گلبال) محسن طلوعی(بسکتبال با ویلچر آقایان) زهرا حبیبی(بسکتبال با ویلچر بانوان) و جلیل باقری جدی(دوومیدانی) انتخاب شده قطعی هستند. هنوز ترکیب تیم وزنه برداری مشخص نشده ولی مجید فرزین قهرمان آسیا، جهان و پارالیمپیک حتما شانس بسیاری برای اعزام دارد ضمن این که محمد پرنیا در گلبال هم در اردوی تیم ملی حضور داشته و از شانس حضور در جاکارتا برخوردار است.

آقاخانی در عین حال گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همانند چند سال گذشته با تمام توان و مقدورات خود از قهرمانان ورزش استان حمایت می کند و در عین حال طی ماههای اخیر اردوهای ملی زیادی را هم در استان میزبانی کرده ایم تا تیم های ملی ما با تمام توان بتوانند در جاکارتا حضور یافته و برای میهن عزیزمان کسب افتخار کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز