کلاهبرداری به بهانه کاریابی و استخدام

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۲:۴۱
کد خبر: ۷۳۳۷۵۴
کلاهبرداری به بهانه کاریابی و استخدام
رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش 280 میلیون ریال و دستگیری متهم در خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سرهنگ" عباس نظری " گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی استان و اعلام شکایت علیه فردی که با مانورهای متقلبانه تحت عنوان کاریابی مبالغی را از وی کلاهبرداری کرده است ،رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

اوافزود : با بررسی های بعمل آمده محرز شد فرد خاطی با جلب اعتماد طعمه خود و وعده های دروغین مبنی بر اینکه دارای نفوذ در ادارات دولتی می باشد و می تواند وی را با حقوق و درآمد بالایی استخدام کند مبلغ 280 میلیون ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است .

رئیس پلیس آگاهی لرستان اظهار کرد : ماموران پس از شناسایی متهم با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازجویی های فنی بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد .

سرهنگ نظری بیان داشت : با تکمیل پرونده متهم به مرجع ذیصلاح معرفی شد.

او در پایان گفت : شهروندان توجه داشته باشند هرگونه گزینش در سازمان های دولتی تحت شرایط و ضوابط خاص و بر اساس نیازمندی شغلی اداره مربوطه صورت می گیرد و اغلب این سازمان ها از طریق فراخوان های عمومی و یا آگهی در سایت های خبری، نشریات و ... اقدام به جذب نیروی کاری مورد نیاز خود می کنند و نیازی به واسطه و دلال و پرداخت پول برای استخدام نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز