غفرانی: از بهترین مدرسان کشور در برگزاری این دوره استفاده شد / امید کشور به جوانان است

۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۸:۱۹
کد خبر: ۷۳۴۰۱۹
غفرانی: از بهترین مدرسان کشور در برگزاری این دوره استفاده شد / امید کشور به جوانان است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در اختتامیه دوره دانش افزایی، مهارت آموزی ملی، کارگاه تربیت ملی گزارش نویسی گفت: از بهترین مدرسان کشور در برگزاری این دوره استفاده شد.
 
 
به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز عصر روز پنجشنبه 4 تیر باحضور در اختتامیه دوره دانش افزایی، مهارت آموزی ملی، کارگاه تربیت ملی گزارش نویسی در دیزین اظهار کرد: امیدواریم در این دوره نیز همچون گذشته میزبان خوب و شایسته ای برای شرکت کنندگان بوده باشیم.
 
وی افزود: این دوره از 29 تیرماه با افتتاح خانه استارتاپ البرز در کرج آغاز و امروز با برگزاری 6 جلسه کارگاه آموزشی پایان یافت.
 
غفرانی با بیان این که "امید کشور به جوانان است" بیان کرد: خانه استارتاپ ها مکان مناسبی است تا فکرها، ایده ها و خلاقیت های جوانان به عمل تبدیل شود.
 
وی ادامه داد: در این دوره از بهترین مدرسان کشور استفاده و سعی شد علاوه بر بحث آموزشی، کارگاه ها جنبه تفریحی نیز داشته باشند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطر نشان کرد: استان البرز علاقمند به میزبانی از رویدادهای مهم چه در حوزه ورزش و چه در حوزه جوانان است و امیدواریم در این دوره یک هفته ای نیز نظر مثبت معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان را جلب کرده باشیم.
 
وی با قدردانی ویژه از شمیرانی معاون اداره کل ورزش و جوانان البرز جهت هماهنگی و برگزاری این دوره تصریح کرد: امیدواریم شرکت کنندگان نهایت بهره علمی را از این دوره برده باشند.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز