امام جمعه پلدختر:

تیم دیپلماسی ما روحیه انقلابی را در جهان نمایش دهد/لزوم پیگیری مطالبات فنی وحرفه ایی شهرستان توسط مسئولین

۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۰۳:۳۹
کد خبر: ۷۳۴۰۷۳
تیم دیپلماسی ما روحیه انقلابی را در جهان نمایش دهد/لزوم پیگیری مطالبات فنی وحرفه ایی شهرستان توسط مسئولین
حجت الاسلام محمد سوری " برلزوم پیگیری مطالبات فنی وحرفه ایی شهرستان پلدختر توسط مسئولین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حجت الاسلام سوری در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر با بیان این مطلب ،ضمن اشاره به فرارسیدن 6مراد ماه و روز مهارت اظهار کرد: مسئولین به  مطالبات وخواسته های فنی وحرفه ایی شهرستان عنایت به خرج دهند و همکاری کنند چون خواسته هایی  درباب توسعه این نهاد وجوددارد.

او با اشاره پنجم  مردادماه وسالروز اقامه اولین نمازجمعه به امامت  آیت الله طالقانی  ،افزود: نماز جمعه مرکز تجمع مومنان و از ثمرات انقلاب است و نیازهای هرشهرستانی باید درخطبه هاگنجانده شود.

حجت السلام سوری با اشاره به نقش  نمازجمعه در خنثی کردن توطئه های دشمنان ،تصریح کرد: نماز  جمعه سال ۸۸ به امامت مقام معظم رهبری  بحث فتنه را خاموش کرد  وبیدارگری ها ۹ دی را به وجود آورد.

او نماز جمعه را به عنوان سنگربان دفاع از ولایت ونظام برشمرد وگفت:  این نهاد مقدس مانع  این است که دشمنان افکارپلیدشان را پیش ببرند ودشمن این موضوع را شناخته است وطبیعی است که برخی ازدشمنان این سنگر را مورد هجمه قرارداده اند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به مواضع اخیر رییس جمهور کشور مان در سفر اروپا مبنی برممانعت از فروش وصدورنفت ایران ،با تاکید براینکه  نظام ما قدرت وتوان خاموش کردن فتنه گران را دارند ،گفت: یکی از راه هایی که مانع از صدور نفت  می شویم تنگه هرمز است.

اوبا بیان اینکه دشمنی آمریکا مبرهن است ، ادامه داد: فشار آمریکا برای این است که ملت برعلیه آرمانها قیام کند اما  ماشهید وجانباز داده ایم و نظام ما مقتدر و براساس عقیده است وجانمان را برای عقیده  مان نثارمی کنیم .

حجت السلام سوری با تاکید براینکه دشمن با اراده پولادین مردم که پشتوانه اش ایمان است مواجه است ،گفت: تیم دیپلماسی ما باید همت کند واقتدار نظام مارا به جهان نشان دهدهمچنین روحیه انقلابی در تیم دیپلماسی  وجود داشته باشد و این روحیه انقلابی را درجهان نمایش دهند واز تشردشمن نترسندودرموضع قدرت  قراربگیرند .

او با بیان اینکه همه باید درراستای فرامین مقام معظم رهبری قدم برداریم ،تاکید کرد: راه سعادت ما درپیروی از فرامین رهبری است همچنین حمایت ما از کشورهایی که مورد ظلم قرار می گیرند ومخالفت برعلیه نظام سلطه در آموزه های دین ما است.

امام جمعه پلدختر با بیان این نکته که  دشمن منافع وآرامش مارا نمی خواهد ،خاطر نشان کرد:مردم ما به برکت نظام ولایت بیدار هستند لذا   باید منافع ملی را برمنافع جناحی ترجیح دهیم ومدنظر قراردهیم

حجت الاسلام محمد سوری به  حادثه اخیر در مرزکردستان وشهادت بسیجیان ومرزداران کرد سنی وشعیه درکردستان به دست فرقه پژاک  اشاره کرد یادآورشد: :این فرقه  برای کردستان مثمره ثمر  نیست وآرامش کردستان را به هم زده است  ومتکی به اندیشه کمونیست هستند واین فرقه جایگاهی درمیان ملت ما وقوم کرد ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز