مدیر شعب بانک مسکن همدان :

بیش از ۷۶۲ میلیارد ریال تسهیلات مسکن در استان پرداخت شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۰:۱۶
کد خبر: ۷۳۴۳۱۵
بیش از ۷۶۲ میلیارد ریال تسهیلات مسکن در استان پرداخت شد
مدیر شعب بانک مسکن همدان اظهار داشت: 762 میلیارد و 478 میلیون ریال تسهیلات خرید و ساخت مسکن از ابتدای شکل گیری صندوق مسکن یکم تاکنون در این استان پرداخت شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رسول مالمیر گفت: این میزان تسهیلات بانکی برای خرید و ساخت یک هزار و 114 واحد مسکونی پرداخت شده است.

وی افزود: 785 فقره از این تسهیلات به مبلغ 534 میلیارد و 750 میلیون ریال تا پایان سال گذشته و 329 فقره با رقمی افزون بر 227 میلیارد و 737 میلیون ریال در چهار ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن همدان اضافه کرد: آمارها گویای افزایش استقبال متقاضیان از طرح مسکن یکم در این استان است.

مالمیر بیان کرد: استفاده کنندگان از تسهیلات طرح مسکن یکم به علت آشنایی از نزدیک با مزایای این طرح شامل سود اندک، اقساط کم با بازپرداخت طولانی دیگر افراد را به بهره گیری از این تسهیلات تشویق می کنند.

وی ادامه داد: در راستای تکریم ارباب رجوع، کارکنان بانک های مسکن همدان نسبت به سرعت بخشی در پرداخت تسهیلات به مشتریان اقدام کرده تا خاطره خوشی در ذهن آنها نقش ببندد.

مدیر شعب بانک مسکن همدان بیان کرد: طرح مسکن یکم از 2 سال پیش آغاز شد و تاکنون با گشایش هفت هزار و 698 فقره حساب صندوق یکم و مانده ای حدود یک هزار و 400 میلیارد ریال توانسته است بیش از 208 درصد از هدف خود را محقق کند.

مالمیر ادامه داد: بانک مسکن همدان برای افزایش پرداخت تسهیلات مسکن یکم، علاوه بر برنامه ریزی بلندمدت، با بهره گیری از راهبردهای مختلف، طرح های متنوع ابلاغی به شعب را به خوبی اجرایی کرد.

وی گفت: برای دستیابی به اهداف خود در گام نخست مزیت های بی نظیر این خدمت برای همکاران تشریح شد تا با ارتقای خودباوری و ایجاد درک مشترک بیشتر با برنامه های ابلاغی مدیریت همسو و همراه شوند.

مدیر شعب بانک مسکن همدان افزود: همچنین در رایزنی با مدیران کل دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی، گردهمایی با حضور کارشناسان با هدف تشریح مزایای حساب مسکن یکم، تبلیغات محیطی گسترده صورت گرفت.

مالمیر تاکید کرد: برای همراه کردن مدیران دستگاه اجرایی با این طرح، در نشستی با مدیران کل، تاثیر طرح مسکن یکم در ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و به تبع آن کاهش آسیب های اجتماعی تبیین شد.

وی درباره سهمیه پیش بینی شده برای همدان از محل طرح مسکن اولی گفت: در این طرح سهمیه ای برای استان ها مشخص نشده بنابراین این فرصت مهیا است تا شهروندان و هر مدیریتی با توجه به توان و تلاش خود از مزایای آن استفاده کند.

مدیر شعب بانک مسکن همدان اظهار داشت: بخش مسکن، پیشران اقتصاد کشور است بنابراین ضرورت دارد همه سازمان های مرتبط با بخش مسکن از جمله شهرداری ها، راه و شهرسازی، نظام مهندسی، انجمن انبوه سازان، مشاوران املاک، اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی پای کار بیایند و به صندوق مسکن یکم نگاه تجاری نداشته باشند.

مالمیر ادامه داد: افزایش استقبال از این طرح، ایجاد رونق در بخش مسکن، ایجاد فرصت های شغلی، افزایش سطح درآمد عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز