امام جمعه یزد:

مواضع دکتر روحانی در مقابل آمریکا، افتخار آمیز است

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۸:۲۴
کد خبر: ۷۳۴۳۲۳
مواضع دکتر روحانی در مقابل آمریکا، افتخار آمیز است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: سخنان قاطع دکتر روحانی در مقابل یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا، افتخار آمیز و بجا بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد به موضع گیری اخیر رئیس جمهور کشورمان در مقابل دولت آمریکا اشاره و با قدردانی از آن افزود: این سخنان، همان موضع ملت قهرمان و همه مسئولان در قبال زیاده های خواهی های دنیای استکبار و آمریکا است.

وی ادامه داد: سیاست های دولت آمریکا و حامیانش بر خوی سلطه بر ملت های مظلوم و پایمال کردن حقوق حقه آنها است بنابراین راه عزت و سعادت در گرو ایستاگی و مقاومت همه جانبه است .

امام جمعه یزد تصرح کرد: تاریخ ملت و کشور ما گواه این مسئله است که قدرت های شیطانی به خصوص دولت آمریکا و اسرائیل از دیرباز تاکنون با سیاست های اجتماعی ، دینی، اقتصادی و سیاسی ایران دارای مشکل هستند.

ناصری اظهار داشت: ملت و مسئولان با پیروی از ولایت فقیه همچنان با وحدت و همدلی در برابر مستکبران عالم ایستادگی می کنند و تسلیم فشارهای روانی و اقتصادی آنها نمی شوند.

وی به اهمیت اقامه نمازجمعه اشاره و گفت: برگزاری باشکوه این فریضه عبادی سیاسی از برکات عظیم انقلاب اسلامی است و باید با مشارکت مردم و همراهی مسئولان بنحو مناسب اقامه شود .

خطیب جمعه یزد یادآور شد: مردم، نخبگان، نهادهای فرهنگی و تبلیغی و رسانه ها باید برای جلب مشارکت مردم در نمازهای جمعه، بیش از قبل فعالیت کنند که رسالتی دینی ، انقلابی و مهم است .

ناصری همچنین به اهمیت حضور نسل جوان در کنار سایر اقشار جامعه در این فریضه اشاره و خاطرنشان کرد: حضور پرشور جوانان می تواند توطئه های دشمنان را در مقابل انقلاب اسلامی که با تهدید نرم، دین را نشانه رفته اند خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به سفر وزیر نیرو به استان اشاره و بیان کرد: با همت مسئولان ، تامین آب استان در دستور کار جدی وزارت نیرو است اما انجام کامل آن به همکاری همگان نیاز دارد و مردم باید در صرفه جویی منابع آبی جدی باشند.

ناصری همچنین بر اهمیت نظارت بر بازار ، کنترل گرانی ها و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز