پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پی قهرمانی مقتدرانه تیم ملّی والیبال جوانان در آسیا

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۳:۲۶
کد خبر: ۷۳۴۶۷۳
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پی قهرمانی مقتدرانه تیم ملّی والیبال جوانان در آسیا
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پیامی قهرمانی مقتدرانه و غرورآفرین تیم ملّی والیبال جوانان کشورمان در رقابت های جوانان آسیا دربحرین را تبریک گفت.
به گزارش برنا آذربایجان غربی،  در متن پیام عبدالله چمن گلی آمده است:
بی شک اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و طنین سرود مقدس آن درعرصه های جهانی و بین المللی غروری بس ارزشمند و وصف ناپذیر است که جز با همّت و غیرت و ایمان بلند و راسخ جوانان شایسته کشورمان بدست نمی آید.
درخشش غرور آفرین تیم ملّی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین را که به فضل الهی با تلاش، پشتکار و غیرت مثال زدنی ورزشکاران ، مربیان و کارکنان و مسئولین پرتلاش و خدوم فدراسیون والیبال و حمایت ها و تشویق های پرشور علاقمندان به تیم ملّی بدست آمد و موجب خوشنودی ، بالندگی و نشاط در بین مردم سرافراز ایران اسلامی بخصوص جوانان عزیز و پرشور گردید از صمیم قلب به ملّت قهرمان ایران اسلامی و بخصوص جامعه بزرگ ورزشی کشور و استان تبریک عرض می نمایم.
بی شک حضورمرتضی شریفی، امیر محمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور به همراه وحید صادقی بعنوان مربی و امین علی اکبری بعنوان آنالیزور همگی از استان آذربایجان غربی در ترکیب این تیم شایسته و قهرمان و انتخاب مرتضی شریفی بعنوان بهترین دریافت کننده این مسابقات موجب غرور و افتخاری مضاعف است.
از درگاه خداوند سبحان سلامتی و بهروزی و تداوم این توفیقات را در راه اعتلای ایران عزیز اسلامی در ظلّ عنایات خاص حضرت ولی ا...الاعظم(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) مسألت می نمایم.
 
عبدالله چمن گلی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز