رییس ورزش وجوانان پلدختر،تاکید کرد:

لزوم افزایش آماربیمه شدگان توسط روسای هیئت های ورزشی /هیئت ها در بحث اسپانسر تلاش بیشتری انجام دهند

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۹:۳۴
کد خبر: ۷۳۵۰۶۲
لزوم افزایش آماربیمه شدگان توسط روسای هیئت های ورزشی /هیئت ها در بحث اسپانسر تلاش بیشتری انجام دهند
"علی محمد نورعلیوند" برلزوم افزایش آماربیمه شدگان ورزشی توسط روسای هیئت های ورزشی پلدختر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛نورعلیوند در نشست با روسای  هیئت های ورزشی پلدختر، اظهار کرد: برخی از هیئت های ورزشی شهرستان نوپا هستند ولی از برخی دیگر از هیئت ها که دارای جمعیت ورزشکار وقدمت بیشتری هستند انتظار داریم در بحث آماربیمه شدگان رشته خود اقدام لازم را انجام دهند.

 او با اشاره به  اهمیت بیمه ورزشی در هیئت ها ،افزود:بنا به قواعد دستگاه ورزش وجوانان  آمار بیمه شدگان ورزشی در بحث کمک های مالی به هیئت ها تاثیر مستقیم دارد ومدیریت ورزش استان این هزینه ها را با تعداد بیمه شدگان هر هیئت ارزیابی می کند ولی با این همه ما بحث کمک به هیئت های کمتر بیمه شده را نیز در نظر گرفته ایم وهمیشه حمایت می کنیم؛ همچنین  روسای هیئت های ورزشی بیمه مدنی سالنهای ورزشی حاکمیتی را نیز باید مدنظر قرار دهند.

 نورعلیوند با اشاره به آمار بیمه شدگان هر هیئت ،خاطر نشان کرد با توجه به راه اندازی شدن سامانه ثبت بیمه آنلاین روسای هیئت ها می توانند برای ثبت بیمه شدگان رشته خود به وسیله این سیستم اقدام کنند.

رییس ورزش وجوانان پلدختر با تاکید بر لزوم توجه به مسائل اخلاقی در ورزش از روسای هیئت های ورزشی شهرستان خواست تا در خصوص بحث اخلاق  نظارت لازم  را از خود نشان دهند وگفت: روسای هیئت ها باید نسبت به اخلاق وسوء پیشینه مربیان حساسیت داشته باشند وعلاوه بربعد فنی  به ابعاد اخلاقی مربیان نیز توجه کنند.

او با تاکید برضرورت توجه به نظافت وامور بهداشتی سالن های ورزشی ، یادآورشد: دستگاه ورزش وجوانان فقط تا اندازه ایی که درتوان دارد می تواند به هیئت های ورزشی کمک کند وروسای هیئت ها باید در بحث اسپانسرینگ وخیرین ورزشی تلاش بیشتری داشته باشند.

نورعلیوند با اشاره به  جنب و جوش ورزش در شهرستان و لزوم استقبال پرشور از قهرمانان ورزشی پلدختر پس از کسب افتخار درسطوح ملی وبین المللی گفت: انتظار داریم روسای ورزشی همراه با ورزشکاران خود در بحث استقبال ها فعالیت داشته باشند چون قهرمانان در همه رشته ها وجود دارند ونیاز است تا هیئت ها به عنوان هسته اصلی جامعه ورزشی شهرستان در این خصوص پیشتاز باشند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز