صبح امروز؛

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آبادمنصوب شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۳:۲۷
کد خبر: ۷۳۵۰۷۸
رییس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آبادمنصوب  شد
صبح روز دوشنبه در مراسمی با حضور خیراله خیرایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان رییس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آبادمنصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛طی حکمی از طرف مدیرکل آموزش وپرورش لرستان "حسن رضا چگنی" یه عنوان  رییس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد منصوب شد.

در این مراسم که صبح روز دوشنبه در سالن جلسات ناحیه یک خرم آبادبا حضور خیرالله خیرایی  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش 4سال و 3ماه اسداله عباس زاده به عنوان رییس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد، حسن رضا چگنی به عنوان رییس جدید آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد معرفی شد.

 لازم به ذکراست  حسن رضا چگنی با 42ماه سابقه رزمندگی در جبهه حق علیه باطل و با 31 سال سابقه خدمت در نظام تعلیم و تربیت پیش از این 4 سال به عنوان معاون آموزش و پرورش شهرستان چگنی، 5سال رییس آموزش و پرورش زاغه و  آخرین سمت وی نیز 4سال به عنوان معاون هنرستان خوارزمی چگنی خدمت کرده است.

برپایه این گزارش ؛ جلسه تودیع ومعارفه "حسن رضا چگنی"طی روزهای اخیر بنا به آنچه که در فضای مجازی استان  بازتاب داشته بود با مخالفت یکی از نمایندگان استان در مجلس روبرو شده بود ولی امروز این مراسم برگزارشد وحسن رضاچگنی به عنوان رییس آموزش وپرورش  ناحیه یک خرم آباد منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز