تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت توزیع اعتبارات است

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۰:۱۱
کد خبر: ۷۳۵۱۶۰
تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت توزیع اعتبارات است
فرماندار ویژه شهرستان کرج در کمیته برنامه ریزی از احیا دوباره دوایر فرمانداری کرج بعد از ماه ها رکود خبر داد و گفت: در ۷ ماه اخیر دوایری که تا مدت ها کارکرد مناسبی نداشتند، مجدد احیا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیروس شفقی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: بعد از 27 ماه دوایر فرمانداری کرج مجدد راه اندازی و اخیرا نیز با انتصاب بخشداران مرکزی و آسارا، حلقه مدیریتی در شهرستان کرج بمنظور هم افزایی و ارایه خدمت مناسب تر به مردم تکمیل شده است.

وی افزود: خوشبختانه همدلی و هماهنگی بی نظیری بین مسولان برای پیشبرد امور شهرستانی وجود دارد.

فرماندار کرج گفت: این همدلی، بسترساز حرکت مضاعف مدیران اجرایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود. 

شفقی در بخش دیگری با تاکید بر اهتمام مسولان در جذب اعتبارات شهرستانی گفت: درحوزه خدمات روستایی اعتبارات خوبی در این مدت توزیع شده است که توسعه روستاها منتهی خواهد شد. 

*اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت توزیع اعتبارات شهرستان کرج است

فرماندار کرج همچنین با بیان اینکه در فرایند توزیع منابع و اعتبارات شهرستان، پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، گفت: بمنظور جلوگیری از توقف پروژه های نیمه تمام، جذب منابع اعتباری صورت گرفته است و تا تکمیل نهایی پروژه های نیمه تمام طرج جدیدی کلید نخواهد خورد.

وی افزود: آغاز عملیات عمرانی هر پروژه نیز نیازمند اخذ مجوز از کمیته برنامه ریزی شهرستان و ارایه طرح مطالعاتی با توجیه فنی است. 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز