پوررضایی:

اعلام برنامه های هفته ازدواج

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۲:۳۴
کد خبر: ۷۳۵۱۷۳
اعلام برنامه های هفته ازدواج
معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی از برنامه‌های فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان در هفته ازدواج خبرداد و گفت: 20 نشست و میزگرد علمی در موضوعات ازدواج و فرهنگ سازی،راهکارهای ازدواج موفق و آسان و بهنگام با همکاری مجموعه دانشگاه های استان در این هفته برگزار می‌شود.

مجیدپوررضایی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد درخصوص برنامه‌های هفته ازدواج اظهار کرد: هم زمان در ۲۲ مرداد ماه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) ۲۰ کارگاه آموزشی قبل،حین و پس از ازدواج در شهرستان های مشهد، نیشابور و تربت حیدریه هر کدام ۳ کارگاه ، تربت جام(۲)، قوچان، سبزوار، خواف، رشتخوار، بردسکن، فیروزه، بینالود، سرخس و چناران برگزار می‌شود.

وی افزود: از سامانه برخط اعطای وام های ازدواج جوانان (طرح استانی) با همکاری گروه گسترش سرمایه پارسیان و اتحادیه اصناف با حضور مسوولین استان و محلی ۲۲ مردادماه در هتل پردیسان مشهد مقدس رونمایی می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی از برگزاری ۵ جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری پیوند آسمانی در مراکز شهرستان های پرجمعیت استان در ۲۲ مردادماه خبرداد و تصریح کرد: جشنواره تجلیل از زوج های معلول و دارای توانمند های خاص موفق توسط بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

پوررضایی گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با دادگستری طرح هفته«بدون طلاق» را خواهیم داشت همچنین ۲۰ نشست و میزگرد علمی در موضوعات ازدواج و فرهنگ سازی،راهکارهای ازدواج موفق و آسان و بهنگام با همکاری مجموعه دانشگاه های استان برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه جهیزیه ارزان قیمت و حمایت از کالای ایرانی با همکاری سازمان صعنعت ،معدن و تجارت و اصناف، بیان کرد: تخفیفات ساخت مسکن از ۵ تا ۲۰ درصد در طول هفته ازدواج ویژه زوجین جوان(سال های ۹۶ و ۹۷)توسط شهرداری های استان ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بسته حمایتی مشاوره فردی رایگان یک هزار نفر از جوانان در آستان ازدواج و زوجین جوان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان،بهزیستی،آموزش و پرورش و نیروی انتظامی ارایه می‌شود.

پوررضایی ادامه داد: جشنواره ازدواج گروهی ورزشکاران استان در صبح روز ۲۲ مردادماه تالار اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز