سردبیر فصلنامه باغ خبوشان اظهار کرد:

هدف از دعوت انجمن شعر به فصلنامه باغ خبوشان؛ احیاء فرهنگِ وفاق و آشتی بین اصحاب فکر و قلم

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۰:۳۹
کد خبر: ۷۳۵۹۴۰
هدف از دعوت انجمن شعر به فصلنامه باغ خبوشان؛ احیاء فرهنگِ وفاق و آشتی بین اصحاب فکر و قلم
سردبیر فصلنامه باغ خبوشان گفت: احیاء فرهنگِ وفاق و آشتی بین اصحاب فکر و قلم و ایجاد انگیزه و آشنایی و امید برای نسل جوان از اهداف اصلی دعوت انجمن شعر به دفتر فصلنامه باغ خبوشان می باشد.

به گزارش برنا از قوچان؛ یازدهمین جلسه انجمن شعر مولانا نوعی خبوشانی به سرپرستی الهه نعمتی به دعوت محمد معین فر سر دبیر فصلنامه باغ خبوشان در دفتر فصلنامه برگزار شد.

محمد معین فر سردبیر فصلنامه باغ خبوشان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار برنا از قوچان هدف از دعوت انجمن شعر و برگزاری شب شعر را احیاء فرهنگِ وفاق و آشتی در بین اصحاب فکر و قلم و ایجاد انگیزه و امید برای نسل جوان دانست و تصریح کرد: با توجه به مشاهده حرکت‌های کند، سستی و رخوت فعالیت‌های فرهنگی توسط متولیان فرهنگ در این شهر که فرهنگ و هنر را به تعطیلی کشانده‌اند و بیشتر به تبادل گزارش روی کاغذهای اداری بسنده کرده‌اند به عنوان یک وظیفه‌ی رسانه‌ای تصمیم به دعوت گرفتم تا ساعاتی را به وفاق و آشتی بین جوانان و پیشکسوتان بگذرانیم تا از تجربه بزرگان و خوش فکری جوانان سخن بگوییم.

وی افزود: بنده ایجاد انگیزه و امید به جوانان و آشنایی با فعالیت بزرگانی که به نوعی در کنج عزلت به سر می‌برند را از ضروریات می دانم.

بهتر است کار فرهنگ و هنر به اهالی فرهنگ و هنر سپرده بسپارند

سردبیر فصلنامه باغ خبوشان با بیان اینکه متولیان فرهنگ، وظیفه خود را بیشتر نظارتی می‌بینند تا اجرایی، اذعان کرد: بنده توصیه می‌کنم بهتر است کار فرهنگ و هنر را به اهل فرهنگ و هنر بسپارند، تا نتیجه آن را در پویایی، زنده و مولّد بودن فرهنگ  در لایه های درونی جامعه و در آحاد مردم علاقه‌مند به فرهنگ و هنر ببینند.

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز