"مدیرکل ورزش وجوانان لرستان" در گفت وگو با برنا:

ورزش پهلوانی در لرستان جهش خوبی داشته است/ احداث ۵زورخانه در استان برای توسعه ورزش پهلوانی

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۴:۲۱
کد خبر: ۷۳۶۱۸۵
ورزش پهلوانی در لرستان جهش خوبی داشته است/ احداث ۵زورخانه در استان  برای توسعه ورزش پهلوانی
"علی یاور عزیزپور" در گفت وگو با برنا از احداث 5باب زورخانه در لرستان در راستای توسعه ورزش باستانی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛عزیزپور در حاشیه آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش پهلوانی لرستان ،اظهار کرد: با کمک همکاران در دستگاه ورزش استان وشهرستانها وهمچنین هیئت ورزش های زورخانه ایی استان این 5 باب زورخانه در راستای توسعه ورزش های پهلوانی وزورخانه در سطح استان احداث شدند.

او افزود: هدفمان از ایجاد این زیرساختها توسعه ورزش های باستانی در تمام استان است که در این راستا زورخانه دورود نیز در دست احداث است.

عزیزپور با اشاره به جایگاه واهمیت ورزش های زورخانه ایی ،تصریح کرد: درنظام اسلامی آنچه که درورزش بیشتر مورد توجه است روح پهلوانی و منش اخلاقی است ولذا  درلرستان به  این‌بحث توجه ویژه داریم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  زورخانه را مکانی مسجدگونه برای ورزش عنوان کردوبا بیان اینکه زورخانه  به مسجد ورزش معروف است،گفت:  علاوه برپیشکسوتان ورزش ، پیشکسوتان جبهه وجنگ وعرصه دفاع مقدس  نیز دراین مکان ها حضور پیدا می کنند.

عزیزپور با بیان اینکه در توسعه زیرساخت های ورزشی به  توسعه مکانها وزیرساختهای ورزش باستانی نیزتوجه ویژه ایی داشته ایم ،خاطر نشان کرد:  ورزش باستانی لرستان طی سالهای اخیر نسبت به گذشته جهش و رشدخوبی هم از لحاظ ورزشکاران سازمان یافته وهم ازجهت تنوع برنامه هایی که درزورخانه ها ‌برگزار می شود داشته است.

 

 

نظر شما