۲۸۷۰ تن کلزا از کشاورزان استان مرکزی خریداری شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۰:۲۷
کد خبر: ۷۳۶۳۲۲
۲۸۷۰ تن کلزا از کشاورزان استان مرکزی خریداری شد
مدیرکل تعاون روستایی استان مرکزی گفت: 2 هزار و 870 تن دانه های روغنی کلزا امسال توسط شرکت تعاونی روستایی این استان از کشاورزان خریداری شد.

به گزارش برنا از اراک، علیرضا جلالوندی افزود: یکهزار و 970 تن از این دانه های روغنی خریداری شده به واحدهای روغن کشی ارسال و 900 تن این محصول نیز در انبارهای شرکت تعاون روستایی استان ذخیره سازی شده است.
وی ادامه داد: این میزان کلزا در سال زراعی جاری توسط هشت مرکز با نرخ تضمینی 28 هزار ریال خریداری شده است.
مدیرکل تعاون روستایی استان مرکزی یادآور شد: خرید تضمینی کلزا با مباشرت اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی این استان از خردادماه آغاز و و تا پایان شهریور ماه جاری ادامه دارد.
جلالوندی در بخش دیگری از سخنانش توضیح داد: سیلوی 10 هزارتنی شرکت تعاونی روستایی استان مرکزی در شهرستان شازند به بهره برداری رسیده که سازه آن از نوع فلزی است و سه کندو ذخیره سازی گندم به صورت مکانیزه دارد.
وی گفت: ۳۵ میلیارد ریال از محل سرمایه داخلی شرکت تعاون روستایی استان مرکزی برای ساخت سیلوی شازند هزینه و این سازه در مدت سه ماه ساخته شده است.
مدیرکل تعاون روستایی استان مرکزی یادآور شد: با بهره برداری از این سیلو ظرفیت ذخیره سازی گندم شرکت تعاونی روستایی استان به 20 هزار تن افزایش یافت.
جلالوندی افزود: ساخت سیلوی 25 هزار تنی شهر میلاجرد و سازه ذخیره 10 هزار تنی چهارچشمه خمین به منظور جلوگیری از حمل محصول گندمکاران به شهرستان های مختلف و جلوگیری از نگهداری محصول گندم در فضاهای روباز در دستور کار شرکت تعاون روستایی استان قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز