هوگوپوشان کرمانشاه قهرمان نونهالان کشور شدند

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۳۱:۵۰
کد خبر: ۷۳۶۶۶۳
جواد خاوری مربی کرمانشاهی به عنوان برترین سرمربی تکواندو بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان پسر ایران شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان پسر در حالی به پایان رسید که هوگوپوشان کرمانشاه با شایستگی بر سکوی قهرمانی بوسه زدند، تکواندوکاران قم نایب قهرمان شدند و پسران مازندرانی بر سکوی سوم ایستادند.

بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان پسر با حضور 310 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی،خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در مجموعه ورزشی نخلستان قم به پایان رسید که با قهرمانی تیم کرمانشاه به پایان رسید.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، شیرپسران کرمانشاهی با سه مدال طلا (یک مدال قرآنی)، یک نقره و 60 امتیاز با شایستگی قهرمان شدند، تکواندوکاران قم با دو مدال طلا، دو نقره(یک مدال قرآنی)، یک برنز و 57 امتیاز نایب قهرمان شدند و مازندرانی‌ها با سه مدال طلا، یک برنز و 56 امتیاز بر سکوی سوم ایستادند.

تیم‌های البرز و زنجان به ترتیب با 46 و 41 امتیاز عنوان چهارمی و پنجمی را به خود اختصاص دادند.

در پایان مسابقات قرآنی محمدحسن غلامی از استان کرمانشاه مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد، سید امیر احسان شمس‌نیا از استان قم در رده دوم قرار گرفت؛ سیدعباس نبوی از استان خراسان رضوی و محمدرضا رسولی از استان تهران مشترکا جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است بهروز کهریزی همبه عنوان سرپرست تیم کرمانشاه سهم بسزایی در قهرمانی نونهالان تکواندوکار کرمانشاه برعهده داشت.

برترین‌های این دوره از مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات به شرح ذیل معرفی شدند:

بهترین داوران: ابراهیم خاوری(گیلان) و هاشم آقایی(قم)

بهترین سرمربی: جواد خاوری(کرمانشاه)

بهترین سرپرست: علی پرنیخ(سمنان)

فنی ترین بازیکن: کامران کاظمی(قم)

بازیکن پهلوان: امیررضا سلامی(آذربایجان شرقی)

تیم اخلاق: خراسان شمالی

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز