نماینده ولی‌فقیه در استان:

تاثیرگذاری انقلاب اسلامی دشمن را به ستوه آورده است

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۳۶۸۱۰
تاثیرگذاری انقلاب اسلامی دشمن را به ستوه آورده است
تاثیرگذاری انقلاب اسلامی دشمن را به ستوه آورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه که در بیت امام جمعه تشکیل شد، گفت: امام خمینی(ره) بارها تکرار کردند که دشمنان از اسلام سیلی خورده‌اند وبرای آنها بسیار گران تمام شده است.

او افزود: تاثیرگذاری انقلاب اسلامی دشمن را به ستوه آورده و آنها را به مرز جنون کشانده است، و زمانی که می‌بینند در سوریه، عراق، یمن به اهدافشان نرسیدند مدام در پی نقشه کشیدن برای  ایران اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر اصل امید وار کردن مردم تاکید داشتند و بارها به مسئولین نظام در این خصوص تذکر دادند. بالا رفتن قیمت ارز و سکه و ماشین در دست دولت است لذا باید این مهم را مدیریت کنند.

او افزود:  یکسری قیمت‌های بازار که بدون هیچ علتی بالا کشیده شده است در دست خود مردم است که در این خصوص باید با زبان نصیحت و موعظه آنها را هدایت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به شرایط کنونی با شرایط دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در یک نگاه کلی اکنون مشکل خاصی نداریم مشکل ما دوران جنگ تحمیلی بود که با دست خالی در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام، حسین وار جنگیدیم و دشمن پس از جنگ تحمیلی تا ۶۰ سال دیگر جرات ندارد به ایران کج نگاه کند.

علما به کامل بودن عدد ۴۰ اشاره کرد وادامه داد: افکار و نظرات امام(ره) توانست تا این مدت این انقلاب را نگه دارد و امروز به جایی برسد که یکی از دغدغه‌ها و غصه‌های ترامپ نام ایران باشد.

او افزود: اگر امروز رهبر انقلاب اسلامی در مشهد فرمودند، اگر کج به ایران نگاه کنید با خاک یکسان می‌شوند و سردار سلامی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه می‌گوید:  ایران روی اقیانوس موشک است این نشان از توان و قدرت ایران با محتوای لازم جهت سرمشق بودن برای کشورهای دیگر است که این هم بر غصه‌های آمریکا بیشتر می‌افزاید.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انشاالله چهلمین سالگرد انقلاب را با سرمشق برای کشور های دیگر و غصه‌ای برای آمریکا مدیریت می‌کنیم.

 

نظر شما