استاندار اردبیل:

روز اردبیل باعث الفت بیشتر و مشارکت در توسعه استان است

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۲:۵۶
کد خبر: ۷۳۶۹۶۰
روز اردبیل باعث الفت بیشتر و مشارکت در توسعه استان است
استاندار اردبیل گفت: روز اردبیل نه تنها روز متعلق به این استان بلکه متعلق به تمام مردم ایران و کل تشیع است، برگزاری این روز که به همت فرزندان این استان برگزار گردیده باعث انس و الفت بیشتر و مشارکت در ارائه راهکارهای توسعه استان است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در همایش روز اردبیل در تالار ایوان شمس اظهار امیدواری کرد تا با کمک و مشارکت دستگاه های اجرایی و نخبگان استان روز اردبیل به چند روز افزایش یابد تا بتوانیم استان را آنگونه که شایسته است معرفی نمائیم.

بهنام جو اظهار داشت: استان اردبیل را فرزندان خود این استان می سازند و با سرمایه گذاری در جای جای استان موجب رونق تولید و موجب ایجاد اشتغال شده اند و مجموعه مدیریت استان هم به صورت تمام قد از این عزیزان حمایت می کند.

وی در ادامه افزود: برای ایجاد 20 هزار فرصت شغلی برنامه ریزی کرده ایم و تسهیلات لازم اعم از واگذاری زمین ارزان قیمت، کمک های فنی و زیرساختی و اعطای وام های ارزان قیمت را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم.

استاندار اردبیل گردشگری را دیگر مزیت استان دانست و از توسعه گردشگری در افق 1400 در استان خبر داد.

وی به اقدامات انجام یافته در حوزه گردشگری اشاره و از اقداماتی نظیر ایجاد واحدهای هیدوتراپی، گسترش بوم گردی و توسعه زیرساخت های ارتباطی اشاره و اظهار داشت: با همت مسئولان و مساعدت یکی از فرزندان شایسته استان ؛سرکارخانم شرفبافی، خط پروازی تهران- پارس آباد مجددا راه اندازی شد تا فرصت مغتنمی برای گسترش گردشگری و اقتصاد پیش آید.

بهنام جو همچنین از محمدرضا حسین زاده به عنوان یکی دیگر از فرزندان دیار سبلان که در اعطای تسهیلات به ویژه در بحث تامین مالی راه آهن تلاش زیادی داشتند قدردانی کرد.

استاندار اردبیل در پایان ضمن قدردانی از همه نخبگان و فرزندان شایسته استان اردبیل از همه آنها خواست با همدلی و اتحاد در راستای توسعه استان و بهبود معیشت و رفاه شهروندان تلاش نمایند.

 

نظر شما