فرماندار تربت جام خبر داد :

پرداخت ۱۰میلیارد تسهیلات اشتعال روستایی ، برای ۲۲۴طرح اشتغالزایی

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۰:۵۴
کد خبر: ۷۳۷۶۶۱
پرداخت ۱۰میلیارد تسهیلات اشتعال روستایی ، برای ۲۲۴طرح اشتغالزایی
فرماندارتربت جام تصریح کرد: مهمترین اولویت کاری دولت و نظام اسلامی اشتغال زایی و توجه به رفع تنگناها وچالش هادرحوزه های مختلف رفاهی و معیشتی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از تربت جام،حمیدی،فرماندارتربت جام درجمع اصحاب رسانه شهرستان تصریح کرد: نرخ بیکاری در شهرستان ۱۴درصدمی باشد که از میانگین استانی بالاتر است و از ابتدای سال جاری با پرداخت ده میلیاردتومان تسهیلات اشتغال روستایی وبا اجرای ۲۲۴طرح برای ۳۲۴ نفرشغل ایجادشدو تلاش داریم تا پایان شهریورماه مجموع ۲۷میلیارد را تسهیلات اشتغال روستایی راجذب کنیم .

حمیدی درادامه افزود :مهمترین اولویت کاری دولت و نظام اسلامی اشتغال زایی و توجه به رفع تنگناها وچالش هادرحوزه های مختلف رفاهی و معیشتی است

وی با اشاره به سفراخیراستاندارو ۱۵مدیرکل به تربت جام خاطرنشان کرد:استاندار در این سفرمبلغ ۶۰۰میلیون تومان به تربت جام  تخصیص دادند.

فرماندارخاطرنشان کرد:با تلاش مجمع مشورتی بانوان فرمانداری برای ۳۵ نفر از بانوان سرپرست خانوار فضایی در میدان شاد برای ایجاد کارگاه وفروش محصولات تولیدی آنان اقدام به ایجاد بازارچه نمود.

حمیدی با اشاره به کشت محصول خربزه و هندوانه ابرازداشت :با توجه به بحران آب کشت خربزه و هندوانه مرغوم به صرفه نیست و از دیدگاه اقتصادی هر هندوانه ۲۰۰لیتر آب مصرف می کند و توجیح اقتصادی ندارد.

خبرنگار: علیرضا فیروزی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز