استاندار سمنان:

رسانه ها باید با انعکاس دستاوردهای دولت امیدآفرینی کنند

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۳:۵۵
کد خبر: ۷۳۷۷۳۳
رسانه ها باید با انعکاس دستاوردهای دولت امیدآفرینی کنند
استاندار سمنان گفت : رسانه ها تلاش کنند تا با انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید به جامعه امید تزریق کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید شهاب الدین چاوشی در نشست شورای اطلاع رسانی استان در سالن مدیریت بحران استانداری با تاکید بر لزوم انعکاس خدمات دولت در این مقطع حساس کنونی،  گفت : انعکاس خدمات و دستاورد های دولت می تواند امید را به جامعه هدیه کند، دستگاه های اجرایی در همکاری با رسانه ها در این بخش، امید آفرینی به جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت های مثبت در نظام جمهوری اسلامی ، تاکید کرد : تبیین و تشریح مناسبی در این مهم صورت نگرفته، باید بسترهای مناسب که برای مردم در حوزه اقتصاد، اشتغال و فرهنگی فراهم شده، اطلاع رسانی شود.

استاندار سمنان با تاکید بر این که هر کسی باید سهم مسوولیت خود را در سازندگی جامعه بپذیرد، تصریح کرد : از کسانی که در پیشرفت و آبادانی نظام نقش داشته اند باید تشکر و قدردانی شود و معرفی این دستاوردها بر عهده رسانه هاست.

وی با یادآوری این که خبرنگاران و رسانه ها کارشناسان ارزشمندی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند، بیان کرد : ارتقای امید و نشاط اجتماعی تنها در هم افزایی رسانه ها و دستگاه های اجرایی محقق می شود.

چاوشی به قرار گرفتن کشور در شرایط خاص اشاره و اضافه کرد : مسوولان به هوشیاری ملت ایران اطمینان دارند اما از سوی دیگر، نمی توان دسیسه های دشمنان را نادیده گرفت.

وی تاکید کرد : مدیران در هر حال آماده پاسخگویی به افکار عمومی در جایگاه خود باشند.

استاندار سمنان با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با جمهوری اسلامی به دلیل تضاد منافع، تصریح کرد : دشمنان امروز در قالب بسیج نیروهای معاند به صحنه آمده تا جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی ساماندهی کند و برای این امر دست به دامان گروه بدنام منافقین شده است.

وی بیان کرد : مردم ایران همواره نشان داده اند در مقابل سختی های ایجاد شده توسط دشمنان نظام مقاوم هستند و به هیچ وجه در برابر برنامه های مختلف دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی تسلیم نمی شوند.

چاوشی خاطرنشان کرد : این هنر ماست که در این فضا بتوانیم از فرصت ها برای اثبات کارآموزی نظام استفاده کنیم و آن هایی که در پی القای یاس در جامعه هستند انسان های ناآگاهی هستند که در مسیر اهداف دشمنان قدم برمی دارند.

استاندار سمنان با اشاره به نوسانات اقتصادی جامعه در دوران اخیر، یادآور شد : هدف دشمن از التهاب های بازار ارز و سکه، کاهش قدرت خرید طبقات مختلف مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه است.

وی به لزوم آمادگی در برابر رفتارهای دشمن تاکید و خاطرنشان کرد : اوضاع کنونی کشور مناسب تر از دوران دفاع مقدس است و با همدلی و همسویی می توان دشمن را زمین گیر کرد و رئیس جمهور آمریکا با دیدن اتحاد داخلی ایران، در برابر عظمت نظام اسلامی خضوع خواهد کرد.

چاوشی ادامه داد : مردم نسبت به امنیت هوشیار و حساس هستند، چرا که امنیت بستر رشد و توسعه ملت را در ابعاد مختلف محقق می سازد، همه شهروندان باید آگاه باشند اگر امنیت کشوری مخدوش شود امکانات و آسایش از جامعه سلب می شود.

استاندار سمنان با بیان این که مشکلات در جامعه قابل انکار نیست ولی با هم افزایی و تلاش قابل حل است، گفت : توفیق و توان به دست آمده در جمهوری اسلامی بیشتر از مشکلات کنونی است و همه باید در کنار هم از پس مشکلات موجود و آینده عبور کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز