سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد؛

ورود حدود ۱۲ میلیون ۶۵۰ هزار نفر به مشهد طی چهارماه ابتدایی سال

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۳۸۰۷۶
ورود حدود ۱۲ میلیون ۶۵۰ هزار نفر به مشهد طی چهارماه ابتدایی سال
سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه سال جاری ۱۲ میلیون ۶۴۸ هزار و ۹۰۱ نفر زائر و مسافر به مشهد مقدس سفر کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی فروزان با بیان این مطلب افزود: از این تعداد سه میلیون و 394 هزار و 305  نفر از طریق وسائط حمل و نقل جاده ای به مشهد مقدس وارد شده اند که درمقایسه با سال گذشته 1.3 درصد کاهش دارد.

وی اظهار داشت: آمار ورودی زائران از طریق فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد نیز یک میلیون و 211 هزار و 687 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8.3 درصد کاهش دارد.

سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: آمار مسافرانی که از طریق حمل و نقل ریلی اقدام به تشرف به مشهد مقدس کرده اند نیز در این مدت یک میلیون و 696 هزار و 866 نفر بوده که با رشد 21.9 درصدی مواجه بوده است.

فروزان گفت: آمار زائرانی که با وسیله نقلیه خود به مشهد مقدس سفر کرده اند نیزهفت میلیون و 346 هزار و 44 نفر بوده اند که 10.9 درصد رشد دارد.

وی تصریح کرد: در مجموع آمار ورودی زائر و مسافر به مشهد مقدس در چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 7.6 درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورودی زائران در این بازه زمانی نیز گفت: در مجموع  10 میلیون 760 هزار و 435  نفر زائر و مسافر  به استان سفر کرده اند.

مهدی فروزان افزود: از این تعداد سه میلیون و 892 هزار و 775  نفر از طریق وسائط حمل و نقل جاده ای به استان وارد شده اند که درمقایسه با سال گذشته 3.2 درصد کاهش دارد.

وی اظهار داشت: آمار ورودی زائران از طریق فرودگاه ها نیز یک میلیون و 696 هزار و 865  نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8.3 درصد کاهش دارد.

سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: آمار مسافرانی که از طریق حمل و نقل ریلی اقدام به ورود به استان کرده اند نیز در این مدت یک میلیون و 696 هزار و 865 نفر بوده که با رشد 21.9 درصدی مواجه بوده است.

فروزان گفت: آمار زائرانی که با وسیله نقلیه خود به استان سفر کرده اند نیز سه میلیون و 959 هزار و 108 نفر بوده اند که 10.5 درصد رشد دارد.

وی تصریح کرد: در مجموع آمار ورودی زائر و مسافر به استان در چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 4.3 درصدی مواجه بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز