استاندار کردستان:

حاشیه ها نباید مانع پیگیری خدمات نظام شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۵:۲۳
کد خبر: ۷۳۸۱۷۲
حاشیه ها نباید مانع پیگیری خدمات نظام شود
استاندار کردستان گفت: مسایل حاشیه ای در مورد طرح ها و برنامه ها، نباید مانع مسئولان و دلسوزان کشور برای پیگیری خدمات نظام و دولت به مردم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ بهمن مرادنیا در آیین تجلیل از تولیدگران و صادر کنندگان استان گفت: به عنوان استاندار به حاشیه ها هیچ توجهی ندارم و از همه مردم استان انتظار حمایت دارم.

وی با بیان اینکه حمایت مردم و دست اندرکاران قوت و قدرت پیگیری کنندگان را چند برابر می کند و سکوت شان باعث دلسردی می شود، افزود: هم اکنون در استان طرح های مختلفی در حوزه های راه، راه آهن، صنایع، معادن و کشاورزی در حال اجراست که نشان از توجه ویژه نظام و دولت به کردستان برای جبران عقب ماندگی ها دارد.

استاندار کردستان تاکید کرد: برخی افراد به صورت خواسته نا خواسته حاشیه هایی برای اجرای این طرح ها به وجود می آورند و مسایل را به صورت یکجانبه و یک طرفه قضاوت می کنند.

وی در خصوص مشکلات تولیدگران استان یادآور شد: همه تلاش می کنند گره از پای تولید باز شود و برای موفقیت در این بخش باید مشکلات مربوط به قوانین و قابل حل در مرکز کشور و چالش های مربوط به استان در شهرستان های جمع بندی شود.

مرادنیا گفت: این جمع بندی باعث می شود تا مسئولان توجه ویژه ای به چالش های پیش رو داشته و اولویت اول آنها رفع مشکلات باشد ضمن اینکه مسایل مهم را نیز از طریق دستگاه ها و نهادهای مختلف به اطلاع مسئولان ارشد کشور برسانند.

وی در خصوص افزایش نرخ برخی کالاها و مواد اولیه و جبران ضرر و زیان پیمانکاران و بخش خصوصی طرف قرارداد با بخش دولتی اظهار داشت: لازم است سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های مرتبط قراردادهای منعقد شده را بازنگری کنند تا این واحدها و شرکت ها با مشکلات کمتری مواجه شوند.

 آیین تجلیل از تولیدکنندگان و صادر کنندگان نمونه استان کردستان به بهانه 10 مرداد سالروز ملی صنعت و معدن برگزار شد و از تعدادی صادر کننده و تولید کننده برتر استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز