استاندارکهگیلویه و بویراحمد:

روابط نادرست کمکی به توسعه استان نمی کند

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۸:۰۷
کد خبر: ۷۳۸۱۷۳
روابط نادرست کمکی به توسعه استان نمی کند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی روابط و مناسبات نادرست رایج در این استان نه تنها هیچ کمکی به توسعه آن نمی کند بلکه عامل بروز بسیاری از سوء استفاده ها، فرصت طلبی ها و هدایت امکانات و ظرفیت های استان به سوی امور غیرضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی محمد احمدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت : کنار رفتن این روابط و مناسبات نادرست منجر به توسعه و پیشرفت همه جانبه استان و ارتقای روزافزون جایگاه آن می شود.

وی افزود: آن عده از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که برای رفع مشکلات مردم به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی، ایجاد اشتغال و رونق تولید بی حوصله و کم توان بوده یا معذوریت دارند می توانند مسیر دیگری را انتخاب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی مدیران اجرایی این استان متوجه شرایط حساس کنونی کشور در زمینه مسائل اقتصادی نبوده و به دلیل داشتن رفاه نسبی در زندگی طعم تلخ، دردناک و زجرآور بیکاری و فقر را چندان نمی دانند.

احمدی عنوان کرد: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در نشست های مختلف و صرف وقت و انرژی به دنبال رفع مسائل و مشکلات این استان از جمله در زمینه ایجاد اشتغال و رونق تولید هستند اما به دلیل کم کاری و سهل انگاری برخی دیگر از متولیان امر نتیجه لازم کسب نمی شود.

وی ابراز داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به دریافت حقوق از بیت المال مسئولیت شرعی و قانونی دارند که مشکلات مردم این استان در عرصه های مختلف از جمله مسائل اقتصادی را برطرف کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمامی مصوبات نشست های برگزار شده در این استان باید به نتیجه برسد زیرا در غیر اینصورت اتلاف وقت و انرژی مدیران اجرایی استان خواهد بود.

احمدی اظهار داشت: ارزش ایجاد یک فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد و رفع معضل بیکاری جوانان تحصیلکرده و جویای کار در این استان به مراتب بهتر از برگزاری صدها نشست بی نتیجه است.

وی افزود: مشاهده مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در نشست های مختلف و از طریق تلویزیون یا اخبار هرگز مردم این استان را خوشحال نمی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آنچه می تواند سبب خوشحالی قشرهای مختلف مردم این استان و به ویژه جوانان شود ایجاد اشتغال، رونق تولید، ساخت کارخانه و خروج واحدهای تولیدی استان از حالت رکود است.

احمدی خواستار دلسوزی و حساسیت هر چه بیشتر مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در زمینه رفع مشکلات اقتصادی مردم استان شد و عنوان کرد: هرگونه تأکید و دغدغه متولیان امر در این راستا به دلیل شرایط فعلی کشور و با هدف رونق تولید و کاهش معضل بیکاری است.

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد استانی کوچک بوده و تعداد شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی موجود در آن نیز محدود است و می توان با وقت گذاشتن بیشتر مشکلات آنها را به راحتی و به سرعت برطرف کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران اجرایی این استان عزم خود را جزم کرده و تا آنجا که توان دارند مطالبات دولت و نظام در زمینه ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید را پیگیری کنند.

احمدی اظهار داشت: با وجود احترام به شخصیت حقیقی تمامی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اما در بُعد حقوقی با هیچ کدام از مسئولان کم کار و سهل انگار این استان تعارف نمی شود.

وی افزود: مدیران اجرایی دلسوز، اهل کار و دغدغه مند و مسئولان کم کار و سهل انگار کهگیلویه و بویراحمد مشخص هستند و اینگونه امور نیز باید هر چه زودتر در استان کنار گذاشته شوند.

مسائل و مشکلات 2 واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بررسی و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

ابتدای امسال تاکنون پنج واحد تولیدی راکد کهگیلویه و بویراحمد با اعطای 20 میلیارد ریال تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند که منجر به احیای 40 فرصت شغلی در استان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز