پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد ریال صدقه در استان

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۷:۵۲
کد خبر: ۷۳۸۱۸۹
پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد ریال صدقه در استان
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: در سه ماه نخست امسال حدود 26 میلیارد و 195 میلیون ریال صدقه ، از صندوق های صدقات موجود در سطح استان همدان جمع آوری شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ جمشید محمدی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال قبل این میزان، افزون بر 24 میلیارد و 590 میلیون ریال بود ادامه داد: این آمار نشان از افزایش 6 و نیم درصدی پرداخت صدقه در سالجاری دارد.

وی بیان کرد: در این مدت، اداره منطقه یک شهرستان همدان با جمع آوری بیش از پنج میلیارد و 622 میلیون ریال بیشترین میزان صدقه را در سطح استان جمع آوری کرده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان پیش بینی کرد: تا پایان امسال 122 میلیارد ریال صدقه از صندوق های موجود در سطح استان همدان جمع آوری شود.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر 251 هزار و 756 صندوق صدقه در سطح استان همدان فعال است ادامه داد : از این تعداد، 241 هزار و 426 صندوق کوچک، چهار هزار و 662 صندوق متوسط و پنج هزار و 668 صندوق بزرگ هستند.

وی بیان کرد: صدقات جمع آوری شده در زمینه های مختلف هزینه می شود و بخشی از این مبلغ از طریق واحد درمان به بیماران نیازمند تخصیص می یابد.

وی ادامه داد: بخشی از صدقات به حمایت های موردی از مددجویان و تامین هزینه های ساخت و تعمیر مسکن نیازمندان تخصیص می یابد و بخشی نیز در تامین هزینه های تحصیلی ، زیارتی و حوزه فرهنگی، کمک حال افراد نیازمند می شود.

گفتنی است؛ 86 هزار نفر در استان همدان، از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز