کیانپور ،مطرح کرد:

موج جدید تحریم ها یک فرصت در راستای شکوفایی استعدادها است/اتکا به دانش جوانان ایرانی اثر تحریم ها را کاهش می دهد

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۳۸۴۸۳
موج جدید تحریم ها یک فرصت در راستای شکوفایی استعدادها است/اتکا به دانش جوانان ایرانی  اثر تحریم ها  را کاهش می دهد
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه آغاز دور جدید تحریم ها تاثیری بر کشور به ویژه در حوزه صنعت هوایی ندارد، گفت: باید از موج جدید تحریم ها به عنوان یک فرصت در راستای شکوفایی استعدادها استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان به نقل از خانه ملت  ؛مجید کیانپور با اشاره به برخی اخبار مبنی بر آغاز قریب الوقوع دور جدید تحریم ها، گفت: باید بدانیم که ایران در طی 40 سال پس از انقلاب در همه حوزه ها اعم از صنعت هوایی تحریم بوده و اینکه دوباره تهدید به تحریم شود در اصل موضوع تغییری ایجاد نمی کند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آغاز موج جدید از تحریم ها به برنامه ریزی قوی داخلی باید بینجامد، افزود: توجه به توانمندی های داخل در شرایط فعلی باید بیش از پیش شود زیرا ظرفیت های کشور در حوزه تامین نیازها کافی است.

همجواری ایران با 15 کشور موقعیت سوق الجیشی ایجاد کرده است

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ایران با 15 کشور همجوار است، تصریح کرد: این همسایگی موقعیت سوق الجیشی برای ایران ایجاد کرده از این رو در شرایط فعلی باید از این موقعیت ممتاز استفاده کرده و در مسیر بهبود وضعیت حرکت کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه باید از موج جدید تحریم ها به عنوان یک فرصت در راستای شکوفایی استعدادها استفاده کنیم، گفت: خودباوری، اتکا به دانش جوانان ایرانی بهترین مولفه هایی است که اثر تحریم ها به ویژه در حوزه های تولیدی را کاهش می دهد.

نباید نگران قطع همکاری کشورهای مختلف برای فروش هواپیما یا قطعات آن باشیم

وی با تاکید بر اینکه با آغاز تحریم های جدید نباید نگران قطع همکاری کشورهای مختلف برای فروش هواپیما یا قطعات آن باشیم، افزود: در سال های پس از انقلاب هیچ گاه خرید هواپیما و تامین قطعات آن به راحتی نبوده از این رو باید اکنون با تقویت شرکت های دانش بنیان داخلی مسیر تولید قطعات مورد نیاز صنعت هوایی را هموار سازیم.

کیان پور با بیان اینکه در شرایط فعلی با استفاده از ظرفیت تحریم ها می توانیم فرصت های شغلی بسیاری را در کشور ایجاد کنیم، گفت: با فعال شدن واحدهای تولیدی در بخش های مختلف ایجاد سالی یک میلیون شغل دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: توجه به اقتصاد مقاومتی و عمل به برنامه های بالادستی از مهم ترین اقداماتی است که در شرایط فعلی باید مدنظر مسئولان واقع شود.

باید هر وزارتخانه متناظر با مسئولیت خود با کمیسیون تخصصی مجلس وارد بحث های تخصصی و کارشناسی شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه اکنون باید هر وزارتخانه متناظر با مسئولیت خود با کمیسیون تخصصی مجلس وارد بحث های تخصصی و کارشناسی شود، گفت: برنامه ریزی و داشتن دکترین قوی برای عبور از شرایط تحریمی جدید نیاز است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تکیه بر دانش داخلی کشور و تولید علم ملی می تواند ایران را به صادر کننده موفق در حوزه های مختلف از جمله صنعت هوایی تبدیل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز