آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان کرج برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۵:۳۶
کد خبر: ۷۳۸۶۷۲
آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان کرج برگزار شد
مراسم روز خبرنگار با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و جمعی از مسئولان و اهالی عرصه رسانه در تالار اسپیدا کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ همزمان با هفدهم مردادماه و سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، ضیافت و آیین تجلیل و قدردانی از خبرنگاران فعال در حوزه شهرستان کرج با حضور « مهندس سیروس شفقی»، معاونان، بخشدار مرکزی کرج، مشاور امور رسانه ای استاندار، مدیرکل حوزه استاندار البرز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی رسانه در تالار اسپیدا برگزار شد.

در این مراسم به پاس تلاش های فعالان رسانه ای شهرستان کرج از خبرنگاران، عکاسان و مدیران خبرگزاری ها و مطبوعات تجلیل بعمل آمد. 

سخنرانی مهندس شفقی، فرماندار ویژه شهرستان کرج  و طرح مسائل تعدادی از اصحاب رسانه استان به نمایندگی از خبرنگاران، همچنین اجرای برنامه های فرهنگی از دیگر بخش های مراسم روز خبرنگار در کرج بشمار می رفت.

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف در سال 77، روز خبرنگار نامگذاری شده است.

مراسم روز خبرنگار در کرج به همت فرمانداری ویژه شهرستان کرج برگزار شد؛ در این ضیافت شام،جمعی از خبرنگاران فعال کرجی تجلیل شدند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز