فرماندار کرج در آیین تجلیل از خبرنگاران؛

بهترین دوران خدمتی خود را در تعامل با رسانه ها تجربه کرده ام/دشمن معیشت مردم را نشانه گرفته است/ رسانه ها جامعه را اگاه سازند

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۶:۳۹
کد خبر: ۷۳۸۶۷۸
بهترین دوران خدمتی خود را در تعامل با رسانه ها تجربه کرده ام/دشمن معیشت مردم را نشانه گرفته است/ رسانه ها جامعه را اگاه سازند
​فرماندار ویژه شهرستان کرج در جشن روز خبرنگار گفت: ماندگارترین دوران خدمتی خود را در تعامل با رسانه ها تجربه کرده ام و اهمیت ویژه ای برای حوزه رسانه و روابط عمومی قائل هستم، تا اکنون نیز با فعال سازی پورتال فرمانداری کرج سعی شده است تا نواقص موجود برطرف و زمینه تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیروس  در « آیین تجلیل از خبرنگاران» که با حضور خبرنگاران و جمعی از مدیران رسانه ها  در تالار اسپیدا کرج برگزار شد؛ با اشاره به روز شمار نامگذاری « روز خبرنگار» اظهار داشت: هفدهم مرداد سال ۷۷ ،مصادف با شهادت عزیزی سختگوش در عرصه آگاهی رسانی به همراه ۸ تن از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان است که بعدها از طریق شورای فرهنگ عمومی این روز بعنوان « روز خبرنگار» نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه تلاش های فعالان عرصه رسانه تنها محدود به یک روز خاص دیده نمی شود؛ با قدردانی از تلاش های یکساله خبرنگاران گفت: امروز در شرایط سختی از جهت جنگ اقتصادی دشمن که به  نوعی به کشورمان تحمیل شده هستیم.

دشمن معیشت مردم را نشانه گرفته است/ رسانه ها جامعه را اگاه سازند

فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده است تصریح کرد: در کنار مرزهای کشور افرادی سازماندهی و آموزش داده شده اند تا بتوانند ضربه ای که طراحی شده را به اجرا بگذارند که در این شرایط تنها آگاهی بخشی که همانا رسالت و ذات اصلی رسانه ها است می تواند توطئه های دشمنان را نقش برآب سازد.

مهندس شفقی بیان کرد: در چنین وضعیتی آگاهی رسانی از خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت در قبال بزرگنمایی های دشمنان استراتژی است که باید به اجرا گذاشته شود. 

معاون استاندار افزود: با اتحاد و همدلی به ویژه اگاه سازی و اطلاع رسانی صحیح است که می توانیم  بر توطئه دشمن فائق شویم.

نشاط و امید لازمه کشور است

وی امید را منشاء پویایی جامعه دانست و بیان کرد: باید در کنار یکدیگر با هر سلایقی که وجود دارد باید زمینه  نشاط و امید را که لازمه کشور است رقم بزنیم، چرا که اگر امید جامعه کم رنگ باشد نتیجه مطلوبی را  از زحمات ما به جای نخواهد گذاشت.

طی یک ماه ۸۰ خبر در پورتال فرمانداری کرج منتشر شد

فرماندار کرج در بخش دیگری با اشاره به احیاء بدنه و ساختار روابط عمومی فرمانداری کرج به تحلیلی از آمار خبرهای منتشر شده در پورتال فرمانداری کرج طی یک ماه اخیر پرداخت و اعلام کرد: در این مدت سعی شده است که نقایص بخش روابط عمومی را با حمایت رسانه ها برطرف سازیم بنحوی که در ۷ ماه اخیر نزدیک به ۳۰۰ خبر در این پورتال اطلاع رسانی منتشر شد.

پورتال خبری و روابط عمومی فرمانداری کرج فعال شده است

وی بار دیگر با قدردانی از رسانه ها افزود: طبق ارزیابی های تحلیلی از خبرهای منتشر شده، در یک ماه اخیر تعداد  ۸۰ خبر در سایت فرمانداری کرج منتشر شده است.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه اهمیت ویژه ای برای حوزه رسانه و روابط عمومی قائل هستم، گفت: به این جهت سعی می شود تا توانمندی ها را بیشتر کرده و به موازات آن از ظرفیت و توانمندی های رسانه ها نیز بهره مند شویم.

 یکی از ملاک های ارزیابی مدیران تعامل با رسانه ها است/ مدیران ارتباط خود را با رسانه ها تقویت کنند

فرماندار کرج همچنین با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط مدیران با رسانه ها تصریح کرد: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران نیز تعامل و همراهی با خبرنگاران است.

وی افزود: در تمامی جلسات نیز تاکید داشته ام که مدیران عملکرد خود را به رسانه ها اطلاع رسانی کنند. 

بهترین دوران خدمتی خود را در تعامل با رسانه ها تجربه کرده ام

مهندس شفقی  با بیان اینکه خبرنگاران دلسوزترین افراد هستندگفت: همیشه در طول دوران خدمتی که داشته ام، بهترین لحظات را در کنار رسانه ها تجربه کرده ام.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا روز به روز شاهد تعامل بیشتر با اهالی رسانه در جهت تحقق اهداف و خدمت رسانی به مردم باشیم.

در مراسم روز خبرنگار کرج، خبرنگاران، عکاسان خبری، مدیران خبرگزاری ها و مطبوعات فعال توسط فرماندار کرج و جمعی از معاونان مورد تجلیل قرار گرفتند. 

برش کیک مراسم روز خبرنگار،  تجلیل ویژه از رسانه ها، طرح دغدغه ها و مطالبات صنفی خبرنگاران و  ثبت لحظات ماندگار در جمع اهالی خبر، رسانه و مطبوعات بخشی از جشن روز خبرنگار در کرج را به خود اختصاص داد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز