مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد

۱۱۱ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان مرکزی وجود دارد

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۹:۴۷
کد خبر: ۷۳۸۸۴۱
۱۱۱ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان مرکزی وجود دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در حال حاضر یکصد و یازده پروژه نیمه تمام ورزشی در استان مرکزی وجود دارد که ۴۰۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه ها نیاز است.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی اظهار داشت: یکصد و یازده پروژه نیمه تمام ورزشی در استان مرکزی وجود دارد و پیش بینی می‌شود تا دهه فجر  امسال حدود ۱۲ پروژه بزرگ ورزشی استان تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: با تاکید استاندار مرکزی و تصویب شورای ورزش همگانی استان، مقرر شده است که ماده ۵۳ قانون الحاقی ۲ در رابطه با دستگاه اجرایی استان با هدف توسعه ورزش اجرایی شود.

حقدادی بیان داشت: برابر این قانون، دستگاه های اجرایی استان موظف هستند یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی خود را غیر از مواد یک و شش، صرف توسعه و ارتقای ورزش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: بخشی از این هزینه‌ها به میزان ۴۰درصد می‌تواند صرف ورزش پرسنل و خانواده‌های پرسنل این دستگاه ها شود که اگر این مهم تحقق پیدا کند سهم به سزایی در توسعه ورزش همگانی استان دارد.

وی بیان داشت: از ۶۰ درصد باقی مانده نیز ۳۰ درصد به اداره کل ورزش و جوانان استان اختصاص پیدا می‌کند و ۳۰ درصد نیز در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار می گیرد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، امسال تاکنون ۹ ورزشکار استان مرکزی برای شرکت در بازی‌های آسیایی و هشت ورزشکار هم برای رقابت های پارا آسیایی در رشته‌های مختلف ورزشی برگزیده شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز