استاندار خراسان رضوی :

تداوم راه شهدا در تلاش برای تقویت استحکام و اقتدار نظام است

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۹:۲۹
کد خبر: ۷۳۹۴۱۵
تداوم راه شهدا در تلاش برای تقویت استحکام و اقتدار نظام است
استاندار خراسان رضوی گفت : تداوم راه شهدا در حفظ آرمان های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد ؛علی رضا رشیدیان امروز با حضور در منزل پدر شهیدان حسن و علیرضا رمارم و دیدار با والدین و خانواده این شهدای گرانقدر افزود : پایه های نظام اسلامی ما با جانفشانی شهدا بسیار مستحکم است و ما هیچ گاه دست از تلاش برای اقتدارو قدرت روزافزون این نظام مقدس بر نمی داریم .

وی با بیان اینکه زندگی سختی های بسیار دارد ، اظهار کرد : اما این سختی ها در دوران دفاع مقدس خیلی بیشتر بود و شهدا و ایثارگران با جانفشانی خود از همین شرایط سخت؛ موفق ، پیروز و سربلند خارج شدند..

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما باید به توانمندی خود در سایه خداباوری اعتماد داشته باشیم و بدانیم پیروزی از آن مسلمانان است.

وی با بیان اینکه توفیق خدمت به شهدا همان جهاد است ،افزود : بهترین فرصتی که می تواند برای یک نفردر خدمت فراهم شود خدمت به خانواده شهدا ، جانبازان و آزادگان است که خود جهاد در راه اسلام و خداوند می باشد..

استاندار خراسان رضوی به خصلت های اخلاقی شهدا اشاره کرد و افزود: نیکی به یکدیگر، محبت و از خودگذشتگی بارزترین مشخصه اخلاقی شهدا بود که امروز بیش از هر زمانی بدان نیاز است و باید در ارتباط تک تک افراد جامعه با هم تقویت شود واین روحیه تحمل دشوارترین شرایط را نیز سهل و آسان می کند..

خواهر این دو شهید هم در این دیدار گفت: اینکه مسئولان  پیشگام در تکریم جامعه ایثارگران هستند جای بسی خوشنودی است آن هم از سوی استاندار خراسان رضوی که خود رزمنده دوران دفاع مقدس است.

شهناز رمارم افزود : اصل و محور ، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید در هر جا و هر مسئولیتی به این نظام  خدمت کنیم

شهید حسن رمارم در 16 مرداد سال 61 در شلمچه و شهید علیرضا رمارم در 13 اسفند سال 64 در سنندج به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز