با ابتکار اداره ورزش و جوانان استان اردبیل

دورهمی اصحاب رسانه با اهالی ورزش

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۸:۴۳
کد خبر: ۷۳۹۸۸۵
دورهمی اصحاب رسانه با اهالی ورزش
دورهمی اصحاب رسانه اردبیل با اهالی ورزش با انجام مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی برگزار شد.

به گزارش برنا،در ابتکاری جالب از سوی اداره‌ کل ورزش و جوانان برنامه‌ای با عنوان دورهمی ورزشی با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور بیش از 150 نفر از اهالی رسانه های اردبیل برگزار شد.

این برنامه که با مشارکت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار شد، با حواشی جالبی از جمله دیدار صمیمی خبرنگاران و قرارگرفتن موسپیدکرده‌های عرصه خبر در کنار جوانان و شرکت در مسابقات ورزشی دارت و فوتبال دستی همراه شد.
خاطره‌گویی خبرنگاران، اجرای استندآپ کمدی توسط موسی عبدی از خبرنگاران اردبیلی و قرائت شعر طنز مرتبط با رسانه توسط حبیب یزدانی از شاعران نامدار استان از جمله دیگر بخش‌های شاخص درنظر گرفته شده در این دورهمی بود.
در ابتدای این نشست، بهرام آقاخانی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد: نقد سازنده راهکار برون‌رفت از مشکلات بوده وجامعه ما بیشتر از هر مقطع دیگری به خبرنگاران فعال و پویا نیازمند است.
وی افزود: به بهانه فرارسیدن روز خبرنگار بر خود وظیفه دیدیم تا از تلاشگران این عرصه قدردانی کرده و با برنامه‌ای متفاوت نسبت به برنامه‌های مشابه با تلفیقی از ورزش، طنز و خاطره‌گویی به استقبال تلاشگران عرصه فرهنگ و اطلاع‌رسانی برویم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر ضرورت قدردانی از خبرنگاران و تلاشگران این عرصه که با پاسداشت قلم رسالت اصلی خود را ادا می‌کنند، یادآور شد: جامعه بانشاط را خبرنگاران فعال شکل داده و قدردان تلاش تمامی خبرنگاران و فعالان این عرصه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز