در مراسم روز خبرنگار

قول فرماندار خوی به افتتاح بیمارستان آیت الله خویی تا پایان امسال

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۸:۳۶
کد خبر: ۷۳۹۹۹۵
قول فرماندار خوی به افتتاح بیمارستان آیت الله خویی تا پایان امسال
نشست خبری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سیدمحمد عابدی در این نشست با اشاره به نقش خبرنگاران در جامعه اظهار داشت: خبرنگاران بعنوان  رابط بین مردم و مسئولان با زبان گویا و قلم توانمند خود نقش مهمی در آن دارند و بدون خبرنگاران جامعه از قوام لازم برخوردار نخواهد شد.

وی به پایداری نظام جمهوری اسلامی  در طول چهل سال گذشته اشاره کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی در چهل سال اخیر با فراز و نشیب هایی همراه بوده است و در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستادگی نموده  و روحیه انقلابی خود را حفظ کرده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه کشورمان اظهار داشت: استکبار جهانی بعد از ناکام ماندن درعرصه نظامی و موفق نشدن در جنگ فرهنگی، به جنگ اقتصادی روی آورده است و فرماندهی این جنگ با وزارت خزانه داری آمریکا می باشد ولی مردم کشورمان با وحدت و همدلی در مقابل این توطئه ها ایستادگی نموده است.

عابدی با اشاره به پروژه های بخش بهداشت و درمان شهرستان خوی اظهار داشت: بیمارستان 250 تخت خوابی  آیت الله خوئی  با 90 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و  بیمارستان امام خمینی(ه) درهفته دولت جهت تجهیز به دانشکده علوم پزشکی واگذار خوهد شد.

وی تصریح کرد: بیمارستان 30 تخت خوابی امیرالمومنین(ع) نیز در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به شبانه روزی شدن مرز رازی اظهار داشت: برای شبانه روزی شدن پایانه رازی باید زیر ساخت های لازم از جمله راه دسترسی فراهم شود که خوشبختانه با اخذ ردیف ملی برای جاده خوی- قطور به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد .

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی پایانه مرز رازی در 2 فاز در حال اجرا می باشد و عملیات اجرایی فاز دوم آن نیز با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان  در دو بخش آغاز خواهد شد.

فرماندار خوی در ادامه به تامین آب شهرستان خوی از سفره های آب زیرزمینی و مشکل کاهش میزان سفره های آب زیرزمینی اشاره و بر مدیریت مصرف آب در بخشهای کشارزی، شرب و صنعت تاکید نمود.

وی  به تخصیص یک و نیم میلیارد دلار اعتبار از صندوق ذخیره ارزی برای ایجاد اشتغال در کشور اشاره کرد و افزود: سهم شهرستان خوی از این اعتبار نوزده و نیم میلیارد تومان می باشد که در جذب این اعتبارت جز شهرستان های برتر استان می باشیم.

 درپایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز