استاندار هرمزگان در بازدید از محله چاهستانی های بندرعباس:

عملیات ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی محله چاهستانی های بندرعباس از اول مهر آغاز می شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۷:۲۶:۵۳
کد خبر: ۷۴۰۰۷۸
عملیات ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی محله چاهستانی های بندرعباس از اول مهر آغاز می شود
از آغاز عملیات ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی محله چاهستانی های بندرعباس از اول مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛دکتر فریدون همتی در بازدید از روند اجرای طرح ساماندهی محله چاهستانی های بندرعباس، عنوان کرد: اقدامات خوبی جهت بازگشایی معابر و احداث خیابان 24 متری این محله صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در ماموریت دیگری که به اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری بندرعباس محول شده است، خیابان های 20 متری و 16 متری نیز در این محله احداث می شوند که به سرعت باید کار تملک اراضی مورد نیاز آن تا پایان شهریور صورت گیرد.

استاندار هرمزگان افزود: به موازات کار بازگشایی معابر، عملیات ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی در این محله نیز از اول مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد که برای این احداث این واحدها تسهیلات ارزان قیمت پرداخت خواهد شد.

همتی تصریح کرد: همزمان در نظر داریم در دیگر محلات دارای بافت فرسوده و ناکارآمد بندرعباس، طرح های بازگشایی معابر اجرا شود اما در حال حاضر تمرکز اصلی بر محله چاهستانی ها قرار دارد.

وی گفت: در مجموع تلاش خواهیم کرد تا طبق برنامه ریزی صورت گرفته تعداد پنج هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده و حاشیه نشین استان هرمزگان، تا پایان سال جاری نوسازی شوند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه برای نوسازی این واحدها حمایت لازم انجام و تسهیلات پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ها تحول بزرگی در محلات دارای بافت فرسوده و ناکارآمد صورت می گیرد که رفاه و آرامش را برای ساکنان این محلات در پی خواهد داشت.

همتی بیان داشت: در این طرح ها تمامی خدمات مورد نیاز برای داشتن یک محله خوب در نظر گرفته شده و از مردم ساکن در این محلات نیز می خواهیم تا همکاری و مشارکت خوبی در اجرای طرح ها داشته باشند تا به سرعت طرح نوسازی این محلات اجرایی شود.

شایان ذکر است؛ استاندار هرمزگان همچنین از روند اجرای طرح زیرگذر شهید نامجو و پروژه پاویون جدید فرودگاه بندرعباس نیز بازدید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز