مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری :

هیچ محدودیتی در خدمات رسانی به بیمه شدگان سلامت وجود ندارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۳:۱۴
کد خبر: ۷۴۰۲۳۹
هیچ محدودیتی در خدمات رسانی به بیمه شدگان سلامت وجود ندارد
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: برغم افزایش هزینه های سلامت، هیچ محدودیتی در خدمات رسانی به بیمه شدگان ایجاد نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ صفر فرامرزی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت 22 مرداد سالروز تاسیس بیمه سلامت ایران افزود: هم اکنون از جمعیت حدود 900 هزار نفری استان، 630 هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد 450 هزار نفر زیرپوشش بیمه عشایر، روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند و از خدمات تقریبا رایگان برخوردارند.

فرامرزی، توسعه بیمه سلامت را از دستاوردهای مهم طرح تحول نظام سلامت دانست و گفت: این طرح گرچه هزینه های دولت را چند برابر کرد اما پرداخت هزینه از جیب مردم کاهش یافت.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری، هزینه های درمانی به بیمه شدگان استان طی سال گذشته را 2 هزار و 300 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این در حالی است که درآمدهای این نهاد تنها 400 میلیارد ریال بوده است که نشانگر شکاف عمیق بین هزینه ها و درآمدهاست.

فرامرزی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری جزو 10 استان پیشرو در ارائه خدمات بیمه سلامت است، تصریح کرد: رضایتمندی مردم استان از این بیمه در سال گذشته 96 درصد ارزیابی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز