معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی :

کار رسانه مقابله با نظام دروغ پردازی ها است

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۰:۲۶
کد خبر: ۷۴۰۲۷۳
کار رسانه مقابله با نظام دروغ پردازی ها است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رسانه ها ظرفیت ارتباطی ارکان مردمی و حاکمیت هر کشور هستند و یکی از رسالت های مهم آن ها مقابله با نظام دروغ پردازی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، «فتح الله حقیقی» روز دوشنبه در سومین نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی در محل استانداری این استان، افزود: رسانه های متعهد و حرفه ای علاوه بر اطلاع رسانی بهنگام در حوزه نظارت اجتماعی نقش افرینی می کنند و برآیند تلاش آنها در بستر توسعه و تقویت اعتماد مردمی و سرمایه اجتماعی است.

وی اظهار داشت: نقد منصفانه از تکالیف جدی رسانه ها است که مسئولان باید با روی باز از ان استقبال کنند و رسانه را رکنی اصلاح گر و یاور مدیریت پویا بدانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: ارائه پست های مدیریتی به بانوان این استان با جدیت در حال پیگیری است و نشست های مختلف با بیش از 60 مدیرکل دستگاه های مختلف اجرایی استان این مدیران ملزم شده اند که مسئولیت ها را بر مبنای شایسته سالاری اعطا کنند و سهم زنان به درستی دیده شود.

حقیقی ادامه داد:راهبری سه حوزه مدیریت کل در استانداری مرکزی و سه معاونت فرماندار از نیمه دوم سال گذشته تا کنون به بانوان ارائه شده و برنامه های مدونی نیز برای ارائه پست های مدیریتی بیشتر به بانوان تدوین شده است.

وی بیان کرد: پایان شهریورماه امسال در همایشی بانوان مدیری که از نیمه دوم سال گذشته تا کنون در استان به کار گرفته شده اند به مردم معرفی می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در خصوص قانون منع به کار گیری بازنشستگان نیز گفت: در صورتی که این قانون از سوی شورای نگهبان تصویب و از سوی دولت نیز ابلاغ شود وزارت کشور در اجرای آن پیشتاز خواهد بود.

حقیقی افزود: برخی از رسانه با به کارگیری القاب ناشایست فعالیت و اقدامات مدیران بازنشسته را زیر سوال برده اند که این نوع ادبیات نیازمند اصلاح است.

وی در ادامه سخنان خود از تشکیل کمیته رصد نارضایتی اجتماعی در استان خبر داد و گفت: فعالیت هدفمند و برنامه محور این کمیته نیازمند مشارکت گسترده رسانه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: خدمات و برنامه های در دست اجرای دولت باید به اطلاع مردم برسد و مدیران اجرایی باید با رسانه ها ارتباطی پویا و سازنده برای بیان عملکردهای خود داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز