مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان:

کسب رتبه‌ی ۲۵ لرستان در المپیاد دانشجویان به میزبانی شیراز/ بهبود کیفیت زیرساخت‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۴:۵۵
کد خبر: ۷۴۰۳۲۱
کسب رتبه‌ی ۲۵ لرستان در المپیاد دانشجویان به میزبانی شیراز/ بهبود کیفیت زیرساخت‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان
مسعود رحمتی گفت: رقابت المپیاد دانشجویان پسر که به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد از سطح کیفی بالایی برخوردار بود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛رحمتی در گفت گو با درسانه ها اظهار کرد: رقابت المپیاد دانشجویان پسر که به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و دانشگاه لرستان از بین 160 تیم شرکت‌کننده، موفق به کسب رتبه‌ی 25 شد».

او افزود: تیم دانشجویی دانشگاه لرستان در رشته‌ی تیمی پومسه تکواندو مدال طلا را کسب کرد و در مبارزه‌ی انفرادی تکواندو، محسن رضاییان، مدال نقره و محمد افشاری، مدال بُرنز را کسب کردند.

رحمتی تصریح کرد: در رشته‌ی کشتی آزاد، محمد گله‌دار مدال طلای وزن 70 کیلوگرم را کسب  کرد و علی طالبی نیز در وزن 87 کیلوگرم در رشته‌ی کشتی فرنگی عنوان پنجم را به‌دست آورد و فرزین صیاد‌بیرانوند در رشته‌ی کشتی آزاد و در وزن 65 کیلوگرم، موفق شد عنوان پنجم را از آن خویش نماید».

او خاطر نشان کرد: خوشبختانه، تلاش‌های خوبی از طرف مسئولان دانشگاه لرستان به‌ویژه ریاست دانشگاه و معاونت  دانشجویی دانشگاه، برای نوسازی و بهبود کیفیت زیرساخت‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان، از چند سال گذشته تاکنون صورت گرفته است که نتیجه‌اش، کسب موفقیت‌های گوناگون و متعدد در رقابت‌های معتبر ورزشی دانشجویی منطقه‌ای و کشوری برای دانشگاه لرستان بوده است».

 رحمتی  بیان کرد: در مسابقات اخیر چهاردهمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که تابستان امسال به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد، تیم دانشجویی دانشگاه لرستان در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، بدمینتون و جودو شرکت کرد.

به گفته او در رتبه‌بندی نهایی، تیم دانشجویی دانشگاه لرستان از بین 160 تیم که شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌شود و برخی رتبه‌ها نیز مشترک است، رتبه‌ی 25 را کسب کرد و در این رتبه‌بندی شاهد هستیم که دانشگاه شهید چمران اهواز رتبه‌ی 28 ، دانشگاه تربیت مدرس تهران رتبه‌ی 30 و دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه‌ی 38 را به دست آورده‌اند که این خود، نشان می‌دهد رتبه‌ی دانشگاه لرستان، یک رتبه‌ی خوب در جمع 160 تیم بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز