ممانعت از اختلال ترافیک در تقاطعات با نصب برق اضطراری

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۵:۴۷
کد خبر: ۷۴۰۳۵۷
ممانعت از اختلال ترافیک در تقاطعات با نصب برق اضطراری
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: با توجه به قطعی های مکرر برق در طی روز و خاموش شدن چراغ های راهنمایی و رانندگی ، جهت ممانعت از اختلال ترافیک در تقاطعات مهم شهر نسبت به نصب باطری ها و UPS های اقدام گردیده است .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی خلیل وند بیان کرد:  در جریان سال 1397 جهت ایمن سازی معابر و تقاطعات شهر ارومیه اقدامات متعددی انجام گرفته که از مهم ترین این اقدامات می توان به نصب چراغ های هشدار دهنده LED نام برد که در نقاط حادثه خیز شهر نصب شده و برابر تایید پلیس مراهور تاثیر به سزائی در کاهش حوادث داشته است .

وی گفت:  تاکنون تعداد 850 عدد از این چراغ ها در 26 نقطه شهر (10 مورد سرعتگیر و 16 دماغه و دسترسی کندرو به تندرو و بالعکس) نصب گردید و در ماههای آینده نیز بیش از 2000 چراغ دیگر نصب خواهد شد .

خلیل وند عنوان کرد:  همچنین با عنایت به قطعی های مکرر برق در طی روز جهت جلوگیری از قطعی برق چراغ های راهنمایی و رانندگی و ممانعت از اختلال در ترافیک در تقاطعات تعدادی از باطری ها و UPS های مربوط به این چراغ ها تعویض و تعمیر گردیده اند .

وی بیان کرد:  در چهار ماه اخیر اکیپ تعمیرات و نگهداری چراغ های راهنمایی و رانندگی به صورت شبانه روزی جهت تعمیرات و جلوگیری از بروز هرگونه اشکال در سیستم این چراغ ها فعالیت داشته که در حدود 400 مورد تعمیرات در این مدت گزارش شده است و تعداد 40 عدد چراغ چشمک زن خورشیدی همراه با پایه و فنداسیون نیز در نقاط حادثه خیز در سطح شهر نصب شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز