رییس ورزش وجوانان پلدختر،خبرداد :

برگزاری برنامه های هفته ازدواج در سطح شهرستان /بانکها در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان سخت گیری نکنند

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰:۲۵
کد خبر: ۷۴۰۴۹۱
برگزاری برنامه های هفته ازدواج در سطح شهرستان /بانکها در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان  سخت گیری نکنند
"علی محمد نورعلیوند"از برگزاری برنامه های هفته ازدواج در سطح شهرستان پلدختر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛نورعلیوند درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان پلدختر که به مناسبت آغاز هفته ازدواج برگزار شده بود با تبریک به مناسبت اول ذی حجه سالروز ازدواج امام علی  (ع) وحضرت فاطمه (س) وروز ازدواج ،اظهار کرد: روز دوشنبه آغاز هفته  ازدواج با شعار ازدواج آسان وآگاهانه  بوده  واز تمام دستگاه های اجرایی و عضوستاد  خواهان کمک ویاری به  دستگاه ورزش وجوانان درراستای برگزاری برنامه های این هفته هستیم.

 او افزود: پلدختربا داشتن 20 هزار جمعیت جوان  از جوان ترین شهرستانهای استان محسوب می شود  که این  میزان جوان در شهرستان یک ظرفیت است چون جوانان هرزمان در عرصه ایی پای کار آمده اند آن عرصه را  با موفقیت طی کرده ایم .

 نورعلیوند تصریح کرد:در سال گذشته 310ازدواج شهری 391  ازدواج روستایی  وسال 97 تا کنون  نیز112ازدواج شهری و177  ازدواج وروستایی در پلدختر ثبت شده است.

 او با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانکها نیز گفت: در زمینه پرداخت وام های ازدواج تا پایان تیرماه  253نفر وام  ازدواج 15 میلیون تومانی معادل 450 میلیون تومان دریافت کرده اند.

نورعلیوندبا بیان اینکه بانکها نسبت به پرداخت وام وتسهیلات ازدواج به زوجین جوان سخت گیری نداشته باشند، ادامه داد: تعداد متقاضیان وام در سطح شهرستان چیزی حدود 336 نفر است و حدود 97 نفر در صف انتظار هستند  که آمار قابل قبولی است .

رییس ورزش وجوانان پلدختر با اشاره به برنامه های  هفته ازدواج  در سطح شهرستان نیز گفت: دیدار با امام جمعه محترم پلدختر،  دیدار با سمن های شهرستان که درزمینه ازدواج فعالیت دارند،حضور در مزارشهدای گمنام ،شرکت در نماز جمعه،  تقدیر از یک زوج جوان با مهریه پایین ، ثبت ازدواج  از جمله برنامه های هفته ازدواج هستند که در پلدختر برگزار خواهد شد.

علی محمد نورعلیوند با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و تغییر باورها وارزش های اجتماعی در امر ازدواج بیان کرد: دستگاه هایی مثل کمیته امداد ،بهزیستی که در زمینه ازدواج فعال هستند  اداره ورزش وجوانان در طی این هفته یاری کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز