رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه:

۷۰درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه شاغل هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۳:۵۵
کد خبر: ۷۴۰۸۰۱
۷۰درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه شاغل هستند
پارسال در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه مشروط شدن دانشجو حذف شد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مزدک رادملکشاهی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت تقدیر از خبرنگاران این حوزه برگزار شد از افزایش کیفیت و آموزش نیروهای تکنسین در این دانشگاه خبر داد و افزود: دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان کرمانشاه تعداد کل دانشجوها فارغ‌التحصیل شده این دانشگاه از سال 75 تا‌کنون را، 32 هزار و 590 نفر می باشدو هزار و 929 دانشجو در حال حاضر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 او افزود: در مناطق زلزله‌زده استان، سال گذشته به لحاظ وقوع زلزله در این مناطق مشروط شدن حذف کردیم و این امر فقط در سال ۹۶ بوده شامل مراحل بعد آموزشی نمی‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: هدف دانشگاه  در دو مقطع کاردانی و کارشناسی افزایش کیفیت و بازدهی با دانشجو در مقطع کاردانی و سه‌هزار و 142 دانشجو در مقطع کارشناسی در این دانشگاه وجود دارد که تعداد 98 دانشجوی ارشد نیز در این دانشگاه پذیرش شده است.

رادملکشاهی ادامه داد: تعداد مدارس علمی کاربردی استان یک‌هزار و 100 کلاس می باشد که نسبت به دانشگاه‌های دیگرپرداخت شهریه پایین از مزایای این دانشگاه می‌باشد.

او افزود:  70 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه شاغل می‌باشند.که 860 دانشجوها در جهاد دانشگاهی، 650 دانشجو در فرهنگ و هنر و 570 دانشجو در دادگستری در حال حاضر مشغول به کار هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان کرمانشاه از رشته‌های جدید برای دانشگاه و پذیرش دانشجو صحبت کرد که در این رشته‌ها یک هفته بعد از انتشار دفترچه پذیرش دوره‌های کاردانی(22 مردادماه)، پذیرش کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز می‌شود و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت این دانشگاه از دریافت آن می‌توانند اطلاعات لازم را کسب کنند.

رادملکشاهی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی تسهیلاتی 50 میلیونی با بهره 2 درصدی به این مراکز می‌دهد و از دیگر خدمات ما، نذر کتاب در مناطق زلزله‌زده، اجرای تئاتر خیابانی توسط دانشجوهای دانشگاه فرهنگ و هنر از جمله اقدامات انجام شده دانشگاه علمی کاربردی استان در مناطق زلزله‌زده بوده است که در سال جاری داشته‌ایم.

او در پاسخ به خبرنگار برنا گفت: دانشجویان این دانشگاه بومی هستند و تعداد محدودی دانشگاه عراقی در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان اسلام‌آبادغرب جذب شده است، و با دانشگاه‌های بین‌المللی مذاکرات خوبی با عراق و کردستان داشته‌ایم تا در ترمهای آینده دانشجویان را جذب کنیم.

گفتنی است که در پایان این نشست خبری از خبرنگاران این حوزه به پاس همکاری با دانشگاه جامع علمی و کاربردی در انعکاس اخبار تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز