استاندار مرکزی عنوان کرد:

روابط عمومی ها از پوسته سنتی خارج شوند

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۰:۰۶
کد خبر: ۷۴۰۸۴۹
روابط عمومی ها از پوسته سنتی خارج شوند
استاندار مرکزی گفت: ویژگی های روابط در عصر ارتباطات دستخوش تحول بنیادین شده و روابط عمومی ها باید به سرعت از پوسته سنتی خارج شوند و مناسبات کاری خود را با شاخصه های نوین ارائه کنند.

به گزارش برنا از اراک ، سید« علی آقازاده»  در نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی در استانداری، افزود: در آستانه هفته دولت نیاز است که روابط عمومی ها به عنوان تریبون نهادهای دولتی اطلاع رسانی شفاف را سرلوحه کار قرار دهند.

استاندار مرکزی گفت: هجمه و مشکلاتی که وجود دارد ناشی از ضعف در انعکاس عملکرد واقعی بخش های مختلف است.

آقازاده افزود: روابط عمومی با حوزه فعالیت حساس، پل ارتباطی صمیمانه بین مردم و مسئولان برای افزایش اطمینان و نشاط اجتماعی محسوب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: اعتمادسازی و ایجاد فضای تعامل بین روابط عمومی ها با آحاد مردم زمینه امید به زندگی و نشاط اجتماعی را مضاعف می کند.

آقازاده گفت: کم شدن اعتماد مردم به دستگاه های اجرایی و مسئولان مطلوب نیست و باید این مهم در حوزه اطلاع رسانی آسیب شناسی شود.

وی اظهار داشت: کار روابط عمومی ها تمجید و بزرگنمایی امور نیست بلکه باید با انعکاس به موقع و شفاف مسایل به تکالیفشان عمل کنند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نگاه تیزبین و کلی نگر ویژگی روابط عمومی موفق است و باید به گونه ای در این حوزه عمل شود که روحیه اعتمادسازی و تقویت مشارکت در لایه های جامعه را تضمین کند.

آقازاده گفت: چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته است و آنچه باعث می شود حس اعتماد به مجموعه حاکمیتی و دولت افزایش پیدا کند نحوه تعامل با مردم است.

وی افزود: روزانه پنج میلیون نفر به دوایر دولتی و نیمه دولتی در سراسر کشور مراجعه می کنندکه حفظ و تقویت رضایتمندی آنان از خدمات امری ضروری است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: روابط عمومی ها باید خود را با شرایط روز تطبیق دهند و این مهم را در صدر اهداف سازمانی و امنیت پایدار تعریف کنند.

آقازاده ادامه داد: رسانه ملی برای ایجاد حس اعتماد آحاد جامعه باید اقدامات خلاقانه را در تولیدات خود داشته باشدو به گفتمان سازی نشاط و اعتماد در جامعه دامن بزند.

وی با تقدیر از عملکرد رسانه ملی در استان مرکزی گفت: تعامل خوبی صدا و سیما استان با دستگاه های اجرایی استان دارد و باید به سلیقه و خواست آحاد جامعه بیشتر بها داد.

استاندار مرکزی افزود: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال باید زیبنده این نظام ولایی برگزار شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل برای مردم تشریح شود و زمینه اعتماد عمومی افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز