"عزیزپور"در آئین تجلیل از "روابط عمومی های خبرنگار" هیئت های ورزشی لرستان:

فعالیت ۵۰ پروژه عمرانی در ورزش لرستان/لزوم توسعه گردشگری ورزشی در استان/تجهیزات خوبی به ورزش شهرستان ها اختصاص یافته است

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۸:۵۴
کد خبر: ۷۴۰۹۰۹
فعالیت ۵۰ پروژه عمرانی در ورزش لرستان/لزوم توسعه گردشگری ورزشی  در استان/تجهیزات خوبی به ورزش شهرستان ها اختصاص یافته است
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: بیشترین پروژه های عمرانی استان در سال 97مربوط به ورزش است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ علی یاور عزیزپور در آیین تجلیل از روابط عمومی های خبرنگار هیئت های ورزشی لرستان با بیان اینکه تمام تلاش ما توزیع منابع براساس عدالت در بین همه شهرستانهای استان است، اظهار کرد:اعتبارات و تجهیزات خوبی برای ورزش شهرستان ها اختصاص یافته است به طوریکه سال گذشته در بحث تعمیرات وتجهیز اماکن  ورزشی سالی  بی نظیر وعالی بود ودرسال جاری نیز برخی از شهرستانها  به خاطر عدم نیاز درخواست اعتبار نداشتند ولی امسال نیز همین روند را ادامه  خواهیم داد.

او از فعالیت 50 پروژه عمرانی در ورزش لرستان خبردادوافزود: تمام پروژه‌‌های عمرانی ورزش استان فعال هستندو امسال نیز بیشترین پروژه های عمرانی حوزه ورزش را در دستور کار داریم.

عزیزپور در بخش دیگری از سخنان خودبه مشکل کمبود فضای فیزیکی در ساختمان اداری  اداره کل  ورزش وجوانان استان اشاره کرد وگفت:ساختمان جدیددر جنب سالن ورزشی "کوثر" خرم آباد احداث خواهدشد که در این راستا نیز کارهای مقدماتی برای اجرای این پروژه انجام شده است.

اوبا تاکیدبرلزوم توسعه گردشگری ورزشی  در استان  ،خاطر نشان کرد: در راستای توسعه گردشگری ورزشی در سطح استان احداث  پنج مهمان‌سرا  را در دستور کارقرارداده ایم ویک سویت نیز  در جنب مجموعه ورزشی تختی احداث کرده ایم.

عزیزپور از وجود   51 هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان نیز خبرداد ویادآورشد: در صدد افزایش  این تعداد به بیش از 55 هزار ورزشکار سازمان یافته در سال جاری  هستیم .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در خصوص نقش خبرنگاران در حوزه ورزش نیز گفت: وظیفه  خبرنگاران  نشان دادن واقعیت های جامعه و اقدامات مسئولین بدون هیچ کم و کاستی است که حوزه ورزش استان  نیز از این موضوع مستثنی نیست .

عزیزپور با اشاره به اجرای طرح هرهیئت ورزشی یک خبرنگار ،افزود: با اجرای این طرح طی چند ماه اخیر در استان  تعامل خوبی بین خبرنگاران وهیئت های ورزشی  ایجادشده است به طوریکه در حال حاضر 27 خبرنگار به عنوان مدیر روابط عمومی  هیأت‌های ورزشی استان  در حال فعالیت هستند.

 

 

 

نظر شما