استاندار لرستان:

ضرورت به روز کردن طرح جامع گردشگری لرستان/لزوم دقت در واگذاری زمین به سرمایه گذاران

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۲۷:۳۴
کد خبر: ۷۴۰۹۱۳
ضرورت به روز کردن طرح جامع گردشگری لرستان/لزوم دقت در واگذاری زمین به سرمایه گذاران
"سید موسی خادمی" برضرورت وجودیک برنامه مشخص برای مناطق گردشگری لرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛خادمی که در جلسه شورای برنامه ریزی لرستان سخن می گفت  با بیان این مطلب بر به روز کردن طرح جامع گردشگری لرستان تاکید کرد وگفت:  در حال حاضر برای دریاچه مناطق گردشگری مثل  دریاچه گهر، آبشار بیشه و ... برنامه مشخصی وجود ندارد.

او با تاکید بر اصل  حمایت از سرمایه گذاری، افزود: به سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در استان را دارند هیچ مشکلی در امر  اختصاص زمین به آنها نداریم ولیکن   اگر خود سرمایه‎گذار در جایی زمین کشاورزی داشت می‎توانیم آن را تغییر کاربری داده  تا در راستای اشتغال حرکت کنند.

خادمی با تاکید برلزوم دقت در واگذاری زمین به سرمایه گذاران ،گفت: باید در امر واگذاری زمین مراقب باشیم و  اگر کسانی قصد انجام کار نداشته باشند  باید دقت کنیم که زمین را بیجا به آنها تخصیص ندهیم  چون  چون  زمین‌های که در اختیار ما قراردارند محدود بوده و جزو منابع نسل‌های آینده  محسوب می شوند  لذا حق نداریم بدون محاسبات و دقت لازم آنها را واگذار کنیم.

او یادآورشد: باید یک کمیته تخصصی برای احصای اراضی واگذارشده  در راستای  این هدف تشکیل شود تا زمین های جدیدی در استان برای سرمایه گذاری به  سرمایه گذاران  واگذار کنیم .

 

 

 

 

 

نظر شما