معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری:

آمادگی آذربایجان غربی برای توسعه مناسبات تجاری ، اقتصادی و سرمایه گذاری با کشور چین

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۴۰۹۷۵
آمادگی آذربایجان غربی برای توسعه مناسبات تجاری ، اقتصادی و سرمایه گذاری با کشور چین
آذربایجان غربی آمادگی توسعه مناسبات تجاری ، اقتصادی و سرمایه گذاری با کشور چین را دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حسینی امروز در جمع سرمایه گذاران چینی و مدیران دستگاههای اجرایی استان با بیان اینکه آذربایجان غربی آمادگی لازم برای توسعه مناسبات اقتصادی ، تجاری و سرمایه گذاری را دارد، گفت: مجموعه مدیران استانی آماده اند تمام اقدامات و مجوزهای لازم برای اقامت و تاسیس کارخانه و سرمایه گذاری را در قالب پنجره واحد سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران فراهم نمایند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در ادامه به برخی شاخص های اقتصادی استان اشاره نمود و گفت : تمام زیرساختهای توسعه برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در استان فراهم شده است بطوریکه  در حال حاضر ۶/۱ پایانه های صادراتی در آذربایجان غربی واقع شده است .

حسینی ، وجود ۳ فرودگاه در استان ، راه آهن ، نیروگاهها و شهرکهای صنعتی ، واحدهای پتروشیمی آماده بهره برداری ، از جمله شاخص های بارز استان برشمرد.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای توسعه ، تولید در بخش خدمات پزشکی و تولید تجهیزات پزشکی و گیاهان دارویی است ، اظهار داشت : آذربایجان غربی به لحاظ دارا بودن استثنایی ترین شرایط و موقعیت در خصوص تولیدات گیاهان دارویی و پزشکی آماده سرمایه گذاری در این بخش می باشد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ادامه  داد : با توجه به ظرفیت های عنوان شده فی ما بین باید مبادله اطلاعات و مکاتبات بعدی صورت گیرد و آذربایجان غربی در این خصوص برای مذاکرات رودر رو و توسعه مناسبات اقتصادی ، تجاری و سرمایه گذاری آماده برگزاری جلسات و ملاقات های طرفین است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز