ارشد نظامی آجا در غرب کشور:

باید با کسب موفقیت‌ها به اهداف بلند برسیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۴۱۲۳۴
باید با کسب موفقیت‌ها به اهداف بلند برسیم
در اوج آمادگی رزمی در مقابل هر نوع تهدید دشمن مقابله می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا: امیر فرهاد آریان‌فر ارشد نظامی آجا در غرب کشور در جشنواره مالک‌اشتر(ره) که 24 مرداد ماه با هدف تجلیل از  فرماندهان و مدیران برتر  از استان‌های؛ همدان، کردستان، بروجرد و کرمانشاه برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حضار و آرزوی پیشرفت و سربلندی در تمام مراحل زندگی اظهارداشت: بر مبنای فلسفه می‌بایست عنوان فرمانده‌هان اثرگذاری ازیک افق بلند و چشم انداز مهم برای کار خودمان داشته باشیم.

photo (3)

او به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: حضرت امام خامنه‌ای فرمودند وقتی به فرماندهان عزیز نگاه می‌کنم، شکر می‌کنم و این شکر برای نقش آفرینی شماست که مادام‌العمر در کشور اثرگذار باشد.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: فلسفه تشکیل اشراف فرماندهی، نتیجه عملکرد کاری در محوریت عدالت مداری و شایسته کاری فرماندهی ناجا و رشد و بالندگی آمادگی رزمی شکل گرفته است.

photo (5)

امیر آریان‌فر ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید در حرکت رو به‌جلو و تمرکز بر عملکرد کلیدی است.

او افزود: بر مبنای فلسفه می‌بایست به عنوان فرمانده‌هان اثرگذار از یک افق بلند و چشم‌انداز اثرگذار برای کارهای خودمان و تأثیر آن بر جامعه و آینده پیش برویم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: ما باید محیط خودمان را فراتر از سازمان درک کنیم و راهکارهای دشمن را در جنگ نرم، جنگ روانی و جنگ اقتصادی بشناسیم و جامعه و جغرافیای مرزی خود را رصد کنیم و خوب بشناسیم.

photo (2)

امیر آریان‌فر ادامه داد: شما به عنوان فرماندهان شاخص توانسته‌اید با اقدامات خودتان و فعالیت خالصانه دراین جایگاه حضور پیدا کنید، اینشاالله در اوج آمادگی رزمی کلیه نیروهای مسلح در مقابل هر نوع تهدید دشمن مقابله کنیم.

او افزود: ما همه می‌دانیم محیط جدید که در آن مواجه هستیم بسیار پیچیده است، در حوزه جنگ‌های ترکیبی دشمن بایستی توجه داشته باشیم و روز به روز سطح تراز کاری خود را در بالاترین رده قرار دهیم  و ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: ما بایستی قاعده‌مند و سیار حرکت کنیم و در ظرفیت‌هایی که ممکن است مقداری با  چالش مواجه باشیم را بشکنیم، به افقهای دور دست باید نگاه کنیم، نقشه راهبردی و راه نزاجا را ترسیم برای نیروهای نزاجا مد نظر قرار دهیم و قوی و جامع عمل کنیم، و با کسب موفقیت‌ها به اهداف بلند برسیم.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: فرماندهان یگان را بایستی به سوی یک واحد ا رزش‌گر و آرمان‌گر سوق دهند.

امیر آریان‌فر ادامه داد: بایستی کیفی‌سازی نیروهای زیر مجموعه خودمان را به مبنای آرمان‌گرایی پیش ببریم، ماهیت و نوع تهدید دشمن را بایستی به خوبی رصد کنیم و از آمادگی ذهنی و کاری لازم برخوردار باشیم.

او به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بایستی در همه ابعاد مختلف مسؤولیت پذیر باشیم، و فرمانده باید مسؤولیت پذیر باشد واز اهداف بلند حمایت کند.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: هدف از برگزاری جشنواره مالک‌اشتر(ره)  رشد و تعالی مدیران و عملکرد رده‌های بالا نظامی و انعکاس آن است.

photo (1)

امیر آریان‌فر ادامه داد: این جشنواره‌ها ما را به سوی یک کار آیی منسجم در قرارگاه هدایت می‌کند، که به حمدالله در سطح قرارگاه از اهداف جشنواره دست پیدا کرده‌ایم.

او در پایان آرزوی سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران، طول عمر فرماندهی کل قوا و موفقیت‌های نیروهای مسلح را از خداوند خواستار شد.

گفتنی است که در پایان مراسم از80  نفر از فرماندهان و مدیران ارشد از استان های همدان، کردستان، بروجرد و کرمانشاه تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز